۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۴۳۸۱۷

خون شهدا سدی در برابر اجرای نقشه های گروه های تروریستی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ 18 سرایا خراسانی در پایان ایجاد چهره ای دیگر از اسلام را هدف اصلی گروه تکفیری داعش معرفی کرد و افزود: شهدا با جان فشانی ها توانستند که مانع اجرای نقشه های شوم گروه های تروریستی شوند.
سردار حميد تقوي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید حامد ناصر جزایری، فرمانده تیپ 18 سرایا خراسانی، عصر امروز، در مراسم چهلمین روز شهادت سردار جهاد و تقوار شهید حاج سید حمید تقوی فر، با درود و سلام بر شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید تقوی ابراز داشت: شهدای انقلاب برای دفاع از آرمان های اسلام جان خود را هدیه دادند.

حجت الاسلام جزایری با اشاره به شوق شهید تقوی فر به شهادت فی سبیل الله ابراز داشت: شهید تقوی فر برای کسب مقام های معنوی تلاش بسیاری می کرد.

فرمانده تیپ 18 سرایا خراسانی با اشاره به تهاجم های بی رحمانه گروه های تروریستی به مردم بی دفاع عراق گفت: شهید تقوی فر در راه مبارزه به داعش از جان و خانواده خود گذشت.

وی با اشاره به ارتباط بسیار شهید تقوی فر از راه دعا و مناجات با پروردگار اظهار داشت: شهید تقوی زاده همواره با خود قرآن همراه داشت.

حجت الاسلام جزایری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که ملت ایران و مردم عراق واحد هستند، تصریح کرد: یکی بودن دین کشورها و همراهی در ترویج دین مبین اسلام مهم ترین سبب واحدی ایران و عراق شده است.

فرمانده تیپ 18 سرایا خراسانی در پایان ایجاد چهره ای دیگر از اسلام را هدف اصلی گروه تکفیری داعش معرفی کرد و افزود: شهدا با جان فشانی ها توانستند که مانع اجرای نقشه های شوم گروه های تروریستی شوند./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات