۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۸۴۸
امام جمعه بهشهر:

دهه فجر سند افتخار ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا- امام جمعه بهشهر گفت: دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که ملت ایران در پرتو وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست بر رژیم شاهنشاهی غلبه کرده و ایران اسلامی را در جهان به عنوان کشوری بالنده و مستقل معرفی کند.
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام  سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با بیان این که دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر مردم و مسؤولان است، اظهار داشت: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و شناساندن ایران اسلامی به جهانیان است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که در دهه فجر باید رخدادهای عظیم این انقلاب، آرمان های امام راحل و نیز رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مردم به ویژه نسل جوان به خوبی تبیین شود، یادآور شد: باید دستاوردهای مختلف نظام به درستی برای جامعه تبیین شود.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به مردم برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است، ادامه داد: باید افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش برای جوانان و نوجوانان و در راستای بصیرت افزایی این قشر تبیین و شفاف سازی شود.

 

امام جمعه بهشهر افزود: دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که ملت ایران در پرتو وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست بر رژیم شاهنشاهی غلبه کرده و ایران اسلامی را در جهان به عنوان کشوری بالنده و مستقل معرفی کند.

 

حجت الاسلام جباری بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی اکنون با قدرت و ابهت در برابر زیاده خواهی های جهان ایستاده است و موفقیت های نظام ما به دلیل همین ایستادگی و صلابت است که باید این مسأله با برنامه ریزی و به درستی به جهان صادر شود.

 

وی ادامه داد: استقرار حاکمیت دینی در ایران اسلامی تاکنون منشأ تحولات عظیمی بوده و هم اکنون تفکر حاکم بر این انقلاب به دیگر نقاط جهان صادر می شود و دشمن از همین تفکرات هرسان است و اسلام هراسی و ایران هراسی از نشانه های ترس استکبار از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه بهشهر خدمت به مردم در نظام اسلامی را دارای ارزش بسیار دانست و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مردمی به پیروزی رسیده و تداوم پیدا کرده است و در ادامه راه باید با ولایتمداری در جهت اعتلای نظام گام برداریم./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات