۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۴۳۸۶۰
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار مشاور ارشد حرم حسینی با تولیت کریمه اهل‌بیت

خبرگزارری رسا ـ سیدجعفر موسوی، مشاور ارشد تولیت حرم مطهر امام حسین (ع)، صبح امروز با حضور در حرم حضرت معصومه(س) با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
ديدار مشاور ارشد حرم حسيني با توليت كريمه اهل بيت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری،سیدجعفر موسوی، مشاور ارشد تولیت حرم مطهر امام حسین (علیه‌السلام)، صبح امروز با حضور در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم‌السلام در شهر مقدس قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، این دیدار که در فضای بسیار صمیمی و معنوی برگزار شد، طرفین بر تعامل و ارتباط دو سویه بین عتبه مقدسه حسینی و حرم کریمه اهل بیت علیهم‌السلام تاکید کردند.

همچنین در این دیدار حجج‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و امیرمسعود حاجی ابراهیمی، مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی در این دیدار از تعامل بسیار خوب عتبه حسینی و بعثه مقام معظم رهبری در عراق خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت ارتباط دوسویه و بسیار مناسبی برقرار شده است و برنامه‌های فرهنگی هماهنگ با تولیت حرم حسینی در کربلا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: الحمدالله برنامه‌های فرهنگی بعثه با همکاری تولیت حرم حسینی با کیفیت بسیار خوبی در حال گسترش است و امیدواریم در آینده این تعاملات و ارتباط بیشتر شود.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقا معظم رهبری افزود: با توجه به بازگشایی مجدد راه کاظمین به سوی زایران ایرانی، از این‌رو تعداد کاروان‌های عتبات افزایش یافته و هم‌اینک روزانه 50 کاروان به صورت زمینی و هوایی از شهرهای مختلف کشورمان راهی عراق می‌شوند./840/د102/ف

ارسال نظرات