۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۴۳۸۶۴
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدای کارگر کاشان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته کارگری و کارآفرینان و اصناف ستاد دهه فجر کاشان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال قبور شهدای کاشان با گلاب ناب این شهر غبارروبی و عطرافشانی می شود.
حسن رمضاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حسن رمضانی مسؤول کمیته کارگری و کارآفرینان و اصناف ستاد دهه فجر کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر امسال قبور 27 شهید کارگر این شهرستان که از سال 42 تا 22 بهمن سال 57 به شهادت رسیدند، غبار روبی و عطرافشانی می شود.

 

وی یاد آورشد: افزون بر این محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی و جوان کشور استاد مقام نژاد 16 بهمن ماه پنجشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بقیه الله الاعظم خیابان شهید رجایی همراه با اجرای تواشیح از سوی جامعه نابینایان و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مسؤول کمیته کارگری و کار آفرینان و اصناف ستاد دهه فجر کاشان یاد آورشد: از 13 نفر برگزیده مسابقات قرآنی استان اصفهان 8 نفر از شهرستان کاشان هستند که در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.

 

رمضانی در ادامه از افتتاح پروژه 77 واحدی مسکن مهر شهر قمصر و افتتاح پروژه مسکن 42 واحدی اعضای شرکت تعاونی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان مهم ترین برنامه های کمیته کارگری و کار آفرینان و اصناف ستاد دهه فجر شهرستان کاشان نام برد.

 

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه بزرگ مشاغل خانگی با همکاری دستگاه های عضو ستاد کار و اشتغال کاشان خبرداد و یاد آورشد: نمایشگاه مشاغل خانگی شهرستان کاشان به مناسبت دهه فجر از 20 تا 24 بهمن در محل نمایشگاه های کاشان در خیابان کارگر با هدف معرفی‌ توانمندی های بانوان کاشانی در مشاغل خانگی و هنرهای دستی گشایش خواهد یافت.

 

رمضانی، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت سایپا کاشان همراه با خانواده های شهدا، تأسیس سه ایستگاه صلواتی در مسیرهای شش گانه راهپیمایی روز 22 بهمن از سوی شرکت تعاونی های مینی بوس داران، اتوبوس داران و شرکت سایپا کاشان و همچنین برگزاری مسابقات فوتسال کارگری شهرستان کاشان را از دیگر برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینان و اصناف ستاد دهه فجر کاشان اعلام کرد.   

 

وی یاد آورشد: جامعه کارگری شهرستان کاشان در تمامی برنامه های انقلاب اسلامی، راهپیمایی های سال های 56 و 57 و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور در جبهه های نبرد حق بر علیه و امروز نیز در سنگر اقتصاد کشور نقش مهم و حساسی داشته اند و در ادامه نیز در راستای اعتلای اسلام، نظام اسلامی و در حمایت از ولایت از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.  

 

مسؤول کمیته کارگری و کارآفرینان و اصناف ستاد دهه فجر کاشان یاد آور شد: جامعه کارگری شهرستان کاشان ضمن حضور همگانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال بار دیگر با امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهندکرد./1307/ت303/ب4

ارسال نظرات