۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۸۸۲
به همت خبرگزاری رسا؛

شبکه‌های اجتماعی امروز آسیب شناسی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ جلسه آسیب شناسی شبکه‌های اجتماعی با حضور حجت‌الاسلام کهوند و با همکاری کانون بسیج رسانه شهید شریفی امروز رأس ساعت 15 در محل خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.
شبکه‌هاي اجتماعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با رشد رسانه‌های نوین، جهاد وارد عصر دوم رسانه‌ها شده است که برخلاف دوره مدرن و عصر نخست، آینده آن به طور کامل قابل پیش بینی نیست، زیرا در عصر دوم رسانه‌ها که در آن بحث رسانه‌های الکترونیک جدید، حاکمیت دارند و اطلاعات حرف آخر را می‌زنند، پدیده ها کمتر قابل پیش بینی اند.

 

رسانه‌های نوین دارای آسیب‌های بسیار مهم روانی و سیاسی است که می‌توانند، زمینه و بستر مناسبی را برای جنگ نرم ایجاد کنند؛ از این رو، خبرگزاری رسا با همکاری کانون بسیج رسانه شهید شریفی اقدام به برگزاری جلسه آسیب شناسی شبکه‌های اجتماعی کرده است.

 

بر اساس این گزارش، جلسه نامبرده ویژه خبرنگاران و طلاب رسانه‌ای حوزه‌های علمیه و با حضور حجت‌الاسلام کهوند، کارشناس شبکه‌های اجتماعی و استاد حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

 

علاقه مندان به حضور در این جلسه می‌توانند امروز شنبه رأس ساعت 15 به محل خبرگزاری رسا به نشانی قم، 45 متری شهید صدوقی، کوچه 39 پلاک 11 مراجعه کنند./997/پ203/ی

ارسال نظرات