۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۴۳۸۸۳
از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛

برنامه های نهاد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در دهه فجر تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با تشریح برنامه های این نهاد در دهه فجر امسال، گفت: گردهمایی روحانیان و ائمه جماعات با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری نشست بصیرتی ویژه طلاب و روحانیان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام در استان هستند.
حجت الاسلام روحاني نيا - مديرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در آخرین نشست بررسی برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال، به تشریح برنامه های مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای اجرا در ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: نهاد تبلیغات اسلامی در استان خراسان شمالی همزمان با روز دوازدهم بهمن که با عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده برنامه هایی نظیر گلباران تمثال امام راحل(ره)، حضور در گلزار شهدا و شرکت در تجمع این روز را همراه با سایر مردم و دستگاه های اجرایی برگزار خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: این نهاد در روز سیزدهم بهمن با شعار «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی»، برگزاری برنامه هایی از جمله برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، دستاوردهای انقلاب، اعزام سفیران و بشیران به مدارس، دانشگاه ها و مساجد را در دستور کار خود دارد که این برنامه ها و نمایشگاه ها تا پایان دهه فجر تداوم دارد.

 

حجت الاسلام روحانی نیا افزود: در روز چهاردهم بهمن که با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری» نامگذاری شده اداره تبلیغات اسلامی جاجرم در محل حسینیه امام سجاد(ع) مرکز این شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی می کند.

 

به گفته وی در روز پانزدهم بهمن هم که با عنوان «انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» نامگذاری شده، به همت اداره تبلیغات اسلامی شیروان گردهمایی روحانیان و ائمه جماعت با موضوع انقلاب اسلامی در محل حسینیه شهدای این شهر برگزار شده و تبلیغات اسلامی اسفراین نیز کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و سبک زندگی اسلامی را در توی و چهاربرج برگزار می کند.

 

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان خراسان شمالی اضافه کرد: نهاد تبلیغات اسلامی در روز شانزدهم بهمن اقدام به برگزاری 85 ویژه برنامه معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، گردهمایی فعالان فرهنگی حوزه دین و برگزاری مراسم دعای کمیل و ندبه در مساجد شهر و روستاهای فاقد روحانی مستقر، مسجد امام رضا(ع) بجنورد و مساجد سطح استان می کند.

 

به گفته حجت الاسلام روحانی نیا در برگزاری این برنامه ها سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیان اعزامی سفیران آدینه، کمیته تشکل های دینی، کمیته قرآنی، کمیته روحانیت و کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی، روحانیون مستقر و هجرت و ائمه جماعات مساجد نقش آفرینی می کنند.

 

وی افزود: در روز هفدهم بهمن که با عنوان «انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدالت‌گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» نامگذاری شده این نهاد در شهرستان های گرمه، فاروج و مانه و سملقان برنامه هایی از جمله همایش سبک زندگی از منظر قرآن، نشست بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون و نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی برنامه هایی نظیر نشست مجمع الذاکرین(مداحان)، محفل انس با قرآن، اجرای 16 برنامه از سوی طلاب غیر ایرانی، محفل انس با قرآن ویژه بانوان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در فضای مجازی و ... را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روزهای پایانی دهه فجر در استان خراسان شمالی اعلام کرد که از سوی نهاد تبلیغات اسلامی استان در شهرستان های مختلف برگزار می شود.

 

حجت الاسلام روحانی نیاحضور در راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22بهمن همراه با عموم مسؤولان و مردم استان خراسان شمالی را پایان بخش برنامه های نهاد تبلیغات اسلامی استان در مرکز و شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی ذکر کرد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات