۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۴۳۸۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اصناف و بازاریان از بهترین ظرفیت‌های فرهنگی جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نقش و ظرفیت بازاریان در برگزاری مراسم دینی مذهبی گفت: اصناف و بازاریان از بهترین ظرفیت‌های فرهنگی جامعه هستند.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، پیش از ظهر امروز، در مراسم تجلیل از مردان عاشورایی اصناف و بازاریان خرم‌آباد که در استانداری برگزار شد، با اشاره به وجود حوزه‌های علمیه در کنار بازار بیان داشت: رابطه روحانیت با بازار همواره بسیار قوی بوده است.

وی اصناف و بازاریان را از بهترین ظرفیت‌های فرهنگی دانست که جایگاه عزاداری «ولایت» در ایام عاشورای امسال به‌عنوان جایگاه برتر کشور شناخته شد.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به این که عزاداری استان در ایام محرم امسال از 8 تا 10 شبکه کشوری پوشش داده شد، خاطرنشان کرد: عزاداری مردم خرم‌آباد در جایگاه ولایت بازاریان توانسته است در شناسایی استان نقش مهمی ایفا کند.

وی در ادامه با تقدیر از اصناف و بازاریان تصریح کرد: با همکاری اصناف و بازاریان باید تلاش کنیم جایگاه عزاداری را ارتقا و چیزی شبیه عزاداری زنجان داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: استان لرستان از 5 استان برتر کشور در عرصه عزاداری است.

وی این برتری استان در عزاداری ها را مرهون فعالیت و اتحاد هیأت‌ها دانست و افزود: مردم ولایی استان نیز نقش بسیار پررنگی در این راستا دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه عنوان داشت: عشق و اخلاص هیأتی‌ها بهترین شاخصه آنان در برگزاری مراسم عزاداری و دیگر مراسم  دینی مذهبی است.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری به همت استاندار لرستان، در راستای  تشویق هیأت‌های مذهبی، 300 نفر هیأتی در قالب دو پرواز به مشهد مقدس اعزام شده است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات