۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۹۰۶
با حضور علما و روحانیان؛

همایش طلایه داران انقلاب اسلامی در ساری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه دهه مبارک فجر همایش طلایه داران انقلاب اسلامی امشب با حضور علما و روحانیان در ساری برگزار می شود.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش طلایه داران انقلاب اسلامی در ساری خبر داد.

 

وی با بیان این که این همایش هر ساله در آستانه آغاز دهه مبارک فجر برگزار می شود، افزود: در این همایش علما و روحانیان استان حضور دارند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: این همایش امشب پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که نهضت امام راحل همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب اسلامی پشت جهانیان را به لرزش انداخت و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

 

وی با بیان این که نهضت امام راحل با همراهی روحانیت آگاه و اصیل توانست انقلابی عظیم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا نمی تواند نسبت به نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که با سلاح قرآن در برابر دنیا ایستاد، تصریح کرد: انقلاب ملت ایران پیروزی خون بر شمشیر بود.

 

وی با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امام راحل با ربوبیت با فراعنه زمان خود مبارزه کردند، افزود: روحانیت به عنوان سربازان، افسران و خادمان ربوبی به شمار می روند و می خواهند مردم را به خدا و عمل دعوت کنند و این همان توحید ربوبی است.

 

حجت الاسلام یوسف پور به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه دار کردن جایگاه روحانیت اصیل و آگاه شیعه اشاره کرد و با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر توطئه افکنی های دشمنان سکوت نکرده است، افزود: تاریخ فعالیت های مبارزاتی علما و روحانیان سرشار از مقابله با اجانب و مستکبران عالم است.

 

وی به نهضت عظیم امام خمینی(ره) و نقش آفرینی روحانیت اشاره کرد و با بیان این که این انقلاب عظیم با حضور روحانیت و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، ادامه داد: نقش برجسته و خدمات صادقانه روحانیت در 36سال گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به این که دشمنان همواره از نقش روحانیت در عرصه های مختلف هراسان و عصابی بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب روحانیت را سد بزرگی در برابر توطئه های شوم خود می دانستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که روحانیت به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم همواره مورد توجه عموم جامعه بوده است، تصریح کرد: در حال حضر نیز تلاش دشمنان برای خدشه دار کردن جایگاه روحانیت و ایجاد فاصله میان مردم وروحانیت بی فایده است، چون ملت ایران اسلامی هوشیار تر از هر زمانی دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارد.

 

وی با اشاره به این که با بیان این که نقش روحانیت در حرکت‌های مردمی علیه نظام سلطه همواره پر رنگ و ریشه دار بوده است، تصریح کرد: حضور روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی نمونه‌هایی از نقش آفرینی روحانیت در عرصه‌های انقلاب اسلامی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات