۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۴۳۹۵۶
معاون سازمان بسیج مستضعفان:

برای ارتباط با غرب نباید از اصول اساسی خود عدول کنیم

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: برای برقراری و تداوم ارتباط با غرب نباید از اصول اساسی انقلاب و نظام خود عدول کنیم چرا که از دشمن خیری به ما نمی رسد.
عبدالله داورزني - معاون سازمان بسيج - همايش بسيجيان خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، عبدالله داورزنی، معاون سیاسی رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور امروز در همایش بسیجیان  خراسان شمالی که با عنوان «معنویت، بصیرت، انقلابی گری؛ حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج)» در محل سالن ورزشی 9 دی قرارگاه شهید برونسی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز دنیای غرب تلاش زیادی برای تغییر و انحراف هویت اسلامی کشور ما دارد.

 

وی با بیان این که دشمنان ایران اسلامی می خواهند از طریق تأثیر گذاشتن بر محیط داخلی کشور به این هدف خود برسند، اضافه کرد: نظام اسلامی در طول 36 سال گذشته مؤفقیت ها و پیروزی های متعددی در زمینه های داخلی و خارجی به دست آورده و همین موضوع نیز سبب شده تا امروز دشمنان ایران به اجبار پای میز مذاکره بنشینند و به دنبال راه چاره و تعامل با کشور باشند.

 

داورزنی گفت: مهم ترین عاملی که کشورهای گروه 1+5 را پای میز مذاکره با نظام جمهوری اسلامی کشانده این است که این نظام در طول بیش از سه دهه گذشته با وجود تمام کارشکنی ها و عوامل بازدارنده متعدد که از سوی دشمنان اعمال می شد، موفق شده روی پای خود بایستد و در زمینه های مختلف نیز به پیشرفت های قابل توجهی برسد.

 

وی تصریح کرد: در عین حال باید هوشیار بوده و برای برقراری و تداوم ارتباط با غرب نباید از اصول اساسی انقلاب و نظام خود عدول کنیم چرا که از دشمنان غربی خیری به ما نمی رسد.

 

داورزنی اضافه کرد: هیچ گاه نباید این نکته فراموش شود که انقلاب و نظام اسلامی با شرایط سخت و نثار خون های فراوان به پیروزی رسیده و ما باید پاسدار خون شهدا باشیم چرا که در این زمینه حفاظت و حراست از انقلاب از پیروزی آن دشوار تر است.

 

به گفته معاون سیاسی رییس سازمان بسیج مستضفان، در شرایطی که کشور و ملت ایران در زمینه های گوناگون به مؤفقیت و دستاوردهای بزرگی رسیده اند، دشمنان نظام اسلامی سعی می کنند تا با تهاجم فرهنگی هویت اسلامی ملت ما را تغییر دهند و متأسفانه در این زمینه برخی از افراد در لایه های زیرین جامعه با این جریان همراهی می کنند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که از نگاه متخصصان مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی کشور ما شرایط ایجاد انقلابی به آن عظمت را نداشت، افزود: با تمام پیش بینی های انجام شده انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و ساختار شاهنشاهی دو هزار و 500 ساله را در این سرزمین فرو ریخت.

 

داوزنی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موازنه قدرت در کشور را به نفع دین تغییر داد و آن را به مرکز مناسب های اجتماعی وارد ساخت، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی این بود که توانست دین را از انزوا و غربت به متن زندگی جامعه و حاکمیت بکشاند.

 

وی اضافه کرد: بسیاری از افراد سعی می کنند مردم از کنار این رویداد بزرگ به سادگی عبور کنند تا به مرور آرمان ها و اهداف انقلاب دچار تغییر و انحراف شود اما در این زمینه می بایست ملت هوشیار بوده و اجازه ندهند آرمان های انقلاب آنها به فراموشی سپرده شود.

 

داوزنی ایام الله دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بازگویی مسائل و فراز و فرودهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن و نصرت الهی برای مردم ایران و منطقه بود به همین دلیل همه وظیفه داریم با حفظ نخبگان و سرمایه های اجتماعی، ارزش های انقلاب اسلامی را به نسل های آینده منتقل کنیم./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات