۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۴۳۹۸۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

براندازی نظام ولایی ایران اولویت دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز دشمن با تمام توان در مخالفت با اسلام صف آرایی و اسلام ستیزی را سرلوحه خود قرار داده است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح ویژه برنامه های دهه فجر در استان پرداخت و اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پس از 35 سال نشان از تحکیم آرمان ها و ارزش‌های این انقلاب با اعتقادات دینی ملت ایران دارد.

 


وی دهه فجر را دهه تجدید حیات اسلام ناب محمدی دانست و گفت: دهه فجر آغازی برای رهایی ملت ایران از یوغ ستم و ظلم استعمارگران است، در حقیقت دهه فجر ایام عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران و فرصت خوبی است تا مردم علل و ریشه های انقلاب را بازبینی و بیان کنند.

 


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام توان در مخالفت با اسلام صف آرایی و اسلام ستیزی را سرلوحه خود قرار داده و می خواهد همانند قبل از انقلاب اسلام را از جامعه اسلامی، حجاب را از بانوان و برنامه های قرآنی را از مدارس و محیط های آموزشی حذف کند.

 


وی با بیان اینکه انگیزه ها و علل انقلاب باید برای نسل حاضر بیان شود، گفت: دشمن امروز استقلال ملت ایران را هدف قرار داده و قصد دارد با سلب اعتماد از مردم ایران، انها را در چشم جهانیان بی خاصیت نشان دهد؛ اما امروز تنها کشوری که از تمام جهات مستقل است، ایران اسلامی است و آزادی از نعمات انقلاب اسلامی است.

 


رییس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در آذربایجان شرقی با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن امسال با شعار محوری «لبیک یا رسول الله» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی امسال هم از نظر ابراز علاقه به پیامبر اسلام و هم رسیدن مذاکرات هسته ای به نقطه حساس، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

 


وی در ادامه نقش رسانه ها در خنثی سازی حملات فرهنگی و اعتقادی غرب علیه جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: رسانه ها اگر با احساس مسؤولیت مضاعف و تلاش متعهدانه، آرمان های امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب اسامی را با روش های نوین تبیین کنند، زیاده خواهی و گستاخی های دشمنان نقش برآب می شود.

 


حجت الاسلام تقی زاده فعالان رسانه های ارزشی را رزمندگان خط مقدم جنگ نرم معرفی کرد و افزود: امسال مردم ایران اسلامی در حالی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که هجمه سنگین تبلیغاتی و ترفندهای رسانه ای استکبار جهانی علیه نظام و اصول اساسی انقلاب غیرقابل انکار است.

 


وی از فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی تقاضا کرد جهت پوشش خبری گسترده برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان و انعکاس نمایش عزت و اقتدار نظام اهتمام و پشتکار جدی داشته و در تولید مقالات و مطالب محتوایی، گزارش های خبری و مصاحبه ها کوشا باشند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات