۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۴۳۹۹۰
نایب رییس مجلس:

تحریم‌ها فرصتی برای شکوفایی اقتصاد کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابوترابی تحریم های گسترده اقتصادی و سیاست کاهش قیمت نفت را توطئه‌ای مذبوحانه از سوی دشمنان دانست و گفت: تحریم‌ها فرصتی برای شکوفایی اقتصاد کشور است.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شواری اسلامی امروز در پنجمین یادواره شهدای زینبیه و ثارالله، با بیان این‌که دشمنان از هر فرصتی برای براندازی انقلاب اسلامی ایران بهره برده‌اند، اظهار داشت: تهدید دشمنان در طول سالیان گذشته فرصت‌های مناسبی برای پیشرفت فراهم کرده است.

 


وی تحریم های گسترده اقتصادی و سیاست کاهش قیمت نفت را توطئه‌ای مذبوحانه از سوی دشمنان دانست و گفت: ملت ایران تحریم اقتصادی را که برای نابودی چرخه اقتصاد ایران و تسلیم شدن مسؤولان است، به فرصتی برای شکوفایی اقتصادی و اقتدار سیاسی و حرکت به سمت جلو تبدیل کرده است.

 


حجت الاسلام ابوترابی فرد وحدت ملی جریان های سیاسی در سایه ولایت مداری را عامل اصلی دست یابی به قله های پیشرفت دانست و افزود: ایران از تمام ظرفیت‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی مبتنی بر مردم سالاری برخوردار است و در این راستا ولایت‌مداری و عمل به توصیه های رهبری را الگوی پیشرفت خود قرار داده است.

 


نایب رییس مجلس با اشاره به تأکید رهبر انقلاب مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی گفت: مصرف بهینه و تولید کالاهای با ارزش ملی ضرورتی مهم در شرایط کنونی است، معجزه کالاهای تولیدی آذربایجان همچون فرش در سایر زمینه ها نیز می تواند محقق شده و در این صورت فقر و بیکاری معنایی نخواهد داشت.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان گفت: دشمن در راستای سلب آراستگی دختران و زنان به چادر و روی گردانی جوانان از باورها و اعتقادات دینی در تلاش است، غافل از این‌که شهدای زینبیه و ثارالله با عفاف و حجاب خود و پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل در آن زمان دشمنان را ناکام گذاشتند.

 


حجت الاسلام ابوترابی فرد هشت سال دفاع مقدس را مسیر حفظ استقلال و عزت کشور دانست و گفت: مدعیان حقوق بشر با حمایت اطلاعاتی، تسلیحاتی و مالی از رژیم بعث عراق، مردم را در داخل خاک ایران مورد تهاجم قرار داده و جنگ طولانی هشت ساله را بر کشور تحمیل کردند.

 


نایب رییس مجلس ادامه داد: سلب امنیت در داخل شهرها از دیگر توطئه های استکبار جهانی در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی بود، البته سلحشوری های رزمندگان آذربایجان در عملیات کربلای 5 و لشکر پر افتخار عاشورا از جمله رویدادهای فراموش ناشدنی است.

 


حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان یکپارچگی و وحدت ملت، ایران را الگویی برای دیگر کشورهای جهان عنوان کرد و گفت: اقتدار و عزت کشور ریشه در همبستگی ملی و انسجام اسلامی دارد، بیداری اسلامی و پیروزی مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر برگرفته از همبستگی و انسجام اسلامی است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات