۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۴۴۱۰۸
دبیر ششمین کنگره ملی شعر فاطمی:

کنگره ملی شعر فاطمی با محوریت مدح آن حضرت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا‌ ـ دبیر ششمین کنگره ملی شعر فاطمی به برگزاری ششمین کنگره ملی شعر فاطمی اشاره کرد و گفت: کنگره به همت اداره ارشاد و انجمن شعر آیینی استان قم برگزار خواهد شد.
کنگره شعر فاطمي در حرم حضرت فاطمه معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وحیده گرجی دبیر ششمین کنگره ملی شعر فاطمی در نشست مطبوعاتی که ظهر امروز در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به برگزاری ششمین کنگره ملی شعر فاطمی اشاره کرد و گفت: کنگره به همت اداره ارشاد و انجمن شعر آیینی استان قم برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که سایتی در این راستا برای نام نویسی علاقه مندان طراحی شده است، ابراز داشت: این سایت به آدرس www.kongerhfatemi.17.com  است که علاقمندان می‌توانند با رجوع به این سایت ثبت نام کنند.

 

دبیر ششمین کنگره ملی شعر فاطمی با اشاره به این‌که بخش محتوایی مهم ترین بخش این سایت است، اظهار داشت: این کنگره در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز فعالیت خوبی دارد.

 

گرجی با بیان این‌که در این سایت نشریه اینترنتی قرار گرفته است، تصریح کرد: ایمیلی ایجاد کرده‌ایم که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق این ایمیل برای ما ارسال کنند.

 

وی با اشاره به این‌که بخش مقالات از طریق بنیاد دعبل خزایی در اختیار ما قرار می‌گیرد، افزود: زمان ارسال آثار از آغاز دهه فجر تا دهم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دبیر ششمین کنگره ملی شعر فاطمی زمان آغاز به کار سایت این کنگره را از یک هفته پیش اعلام کرد و ابراز داشت: این سایت از امروز به صورت رسمی شروع به فعالیت می‌کند.

 

گرجی در پایان خاطرنشان کرد: اصل و مبنا در این کنگره ملی بر خلاف سال‌های گذشته مدح حضرت زهرا(س) است که در چهار بخش انجام خواهد گردید./922/پ202/ف

 

 

 

ارسال نظرات