۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۴۴۱۲۴
آیت الله نمازی:

پیروزی انقلاب اسلامی از معجزات تاریخ اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه تاریخ دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به گونه‌ای بود که حتی خود امام خمینی(ره) نیز باور نمی‌کرد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه درکاشان، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان پادگان شهید کبریایی و یگان هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در تاریخ حکومت اسلامی و از آغاز، اسلام در اختیار بنی امیه و بعد بن العباس بود و بعد از آن حاکمان جور و ستم نسل به نسل یکی بعد از دیگری قدرت را دست داشتند.

 

وی افزود: در مقاطعی از تاریخ نیز حکومت علویون، مرعشیون و نهضت مختار بر سرکار بودند، اما زمان زیادی حکومت را در اختیار نداشتند، از این رو انقلابی به بزرگی و گستردگی و سرعت عمل در نظام جهانی مانند انقلاب اسلامی را کسی سراغ ندارد.

 

انقلاب اسلامی مجانی به دست نیامده است که مجانی از دست بدهیم

نماینده ولی فقیه در کاشان، پیروزی انقلاب اسلامی معجزه تاریخ دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به گونه‌ای بود که حتی خود امام خمینی(ره) باور نمی‌کرد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت، من به فکر پیروزی نبودم، من احساس به تکلیف کردم و هر کجا و هر وقت احساس کنم نیاز به اقدامی باشد، اقدام به تکلیف می‌کنم و کاری به نتیجه کار ندارم.

 

به گفته وی، پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مردم آن هم با دست خالی در برابری رژیمی که از حمایت‌های دو ابر قدرت غرب و شرق برخوردار بود و از سازمان جاسوسی ساواک و کمیته مشترک و بزرگ ارتش داران بهره‌مند و به عنوان ژاندارم منطقه همه کشورهای حاشیه خلیج فارس از او فرمانبری داشتند، پیروزی بر چنین رژیمی در هیچ فکر و عقلی نمی‌گنجید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری از جوانان خواست تا آنها که دوران انقلاب اسلامی را تجربه نکرده و فرصت مطالعه دلاوری‌های جوانان آن زمان در برابر رژیم پهلوی را نداشته تا متوجه شوند چه مشکلات و سختی هایی را متحمل شدند تا انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانیدند، باید متوجه باشید که انقلاب اسلامی مجانی به دست نیامده است که بخواهیم مجانی هم از دست بدهیم.

 

آیت‌الله نمازی گفت: در نظام اسلامی و جامعه اسلامی اگر بتوانیم، فرزندان و جوانان خود را که آینده کشور باید به دست آنها اداره شود را موحد و با ایمان و با معرفت به خدای عظیم تربیت کنیم از هیچ ابرقدرت و کشورهای 1+5 و استکبار جهانی وحشت نخواهند داشت.

 

تمامی قدرت های پوشالی جهان در آینده نزدیک نابود خواهند شد

وی با اشاره به این‌که اگر ما در جامعه اسلامی بنده خدا شدیم، پیروزی از آن ما است، گفت: اگر از کنار بسیاری از مسائل گذشتیم و معرفت خدا همه وجود ما را فرا گرفته باشد، احدی نخواهد توانست در برابر جوانان ایران اسلامی عرض اندام کند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: مشکل امروز بشریت جهل به خدایی است که گردش عالم و ستارگان و کواکب در کف با کفایت او است و همه چیز در اختیار او است، از این رو هنر امام، یاران امام، شاگردان امام و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با وجود مشکلات و کمبودها، با آگاهی به قدرت و عظمت خدا در برابر همه دنیا ایستادند و به پیروزی رسیدند.      

 

وی افزود: هیچ جای دنیا هیچ خبری نیست، هر چه خبر است این جا است، از این رو با قاطعیت و با تمام وجودم می‌گویم و در این موضوع هیچ شک و تردیدی ندارم که آینده جهان از آن اسلام است و لاغیر، چرا که تمام قدرت های پوسیده و پوشالی در آینده نزدیک منزوی، مضمحل، منهدم و نابود خواهند شد و جهان به دست اسلام اداره خواهد شد. /1307/پ202/ب6 

ارسال نظرات