۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۴۴۱۳۵

زنگ انقلاب در مدارس استان قزوین نواخته شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن و آغاز دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان زنگ انقلاب در مدارس استان قزوین نواخته شد.
نواخته شدن زنگ انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن و آغاز دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان زنگ انقلاب در مدارس استان قزوین نواخته شد.

در این برنامه که به صورت نمادین به همین مناسبت در سالن 22 بهمن شهر قزوین برگزار شد، از تعدادی از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران در استان قزوین با حضور مسؤولان تقدیر به عمل آمد.

این برنامه به صورت مشترک از سوی دبیرستان‌های دوره دوم دخترانه سیدة‌النساءالعالمین، هنرستان معمارپور، دبیرستان عفاف و دبیرستان دوره اول رضی الوالدین به اجرا درآمد.تلاوت صلوات خاصه امام رضا (ع)، سرود همگانی با عنوان فجر جاوید، اجرای برنامه گروه ژیمناستیک دانش‌آموزی، سرود گروه 20 نفره دانش‌آموزان هنرستان معمارپور، برنامه سازمان دانش‌آموزی و اهدای جوایزی به دانش‌آموزان به قید قرعه بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است در مراسمی که به مناسبت در سالن 22 بهمن شهر قزوین برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدحسن باریک‌بین امام جمعه موقت شهر قزوین، ایوب رحیمی‌منفرد معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین و جمعی از مسوولان و دانش‌آموزان حضور داشتند./955/د102/ب

ارسال نظرات