۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۴۴۱۶۵
به مناسبت آغاز دهه فجر؛

مراسم عطر افشانی مزار شهدای زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و به منظور گرامیداشت مقام شامخ شهدا مزار این لاله های پر پر شده با حضور مسؤولان استانی عطر افشانی و غبار روبی شد.
غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و شروع مراسم‌های گرامیداشت این ایام همچنین به مناسبت سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران، مزار شهدای زنجان امروز با حضور مسؤولان استانی و خانواده های شهدا غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

بنابر این گزارش، مسؤولان استان زنجان اعم از نماینده ولی فقیه در زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان همچنین دیگر مسؤولان و فرماندهان نظامی و با حضور خانواده های معظم شهدا، امروز با حضور بر سر مزار شهدای راه اسلام به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد آنها را گرامی داشتند.

 

از زیبایی های دلنشین این مراسم عطر افشانی و غبار روبی حضور کودکانی از نسل چهارم و پنجم انقلاب بود که آنها نیز به همراه بزرگان خود برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بر سر مزار آنها حضور یافته بودند و با دست های کوچک خود گل های زیبایی را بر سر مزار شهدا می گذاشتند تا از همین امروز بیاموزند که این شهدا رفتند تا ما امروز آزادانه کشوری مستقل و امن داشته باشیم.

 

گفتنی است، تمامی مراسم های گرامیداشت دهه فجر استان زنجان از صبح امروز و همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همگام با سراسر کشور آغاز شده است./949/پ203/ب4

ارسال نظرات