۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۴۴۱۶۷

برگزاری مرحله استانی مسابقات علمی طلاب مدارس علمیه خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ المپیاد و مسابقات علمی طلاب مدارس علمیه خراسان جنوبی به‌صورت همزمان در استان برگزار شد.
مسابقات علمي طلاب

حجت‌الاسلام هابیل خسروی، کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در بیرجند، از برگزاری المپیاد و مسابقات علمی طلاب حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی به‌صورت همزمان در استان خبرداد.

 

وی افزود: در این مسابقات تمامی طلاب برادر و خواهر حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی شرکت داشتند.

 

کارشناس آموزشی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی تصریح کرد: این مسابقات علمی با حضور طلاب سطح یک مدارس علمیه خراسان جنوبی در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزارشده و سومین دوره این مسابقات در مرحله استانی جمعه هفته گذشته در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار شد.

 

وی بابیان این‌که این مسابقات شامل دو مرحله است، گفت: در مرحله اول (مرحله شهرستانی) که در مدارس علمیه شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد تمامی طلاب باهم به رقابت کرده و افراد برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

 

کارشناس آموزش حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی بابیان این‌که 70 نفر از طلاب برادر به‌عنوان برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی مسابقات علمی طلاب راه یافتند، ادامه داد: در مرحله استانی این افراد با یکدیگر به رقابت پرداخته و افراد برگزیده به مسابقات برتر راه‌یافته و همچنین از افراد برگزیده در مرحله استانی تجلیل خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام خسروی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت بنیه علمی طلاب حوزه‌های علمیه عنوان کرد و یادآور شد: این مسابقات محک خوبی برای کشف استعدادهای برتر حوزه و ارتقای بنیه علمی طلاب بوده و به‌مرور درس‌های حوزه در میان طلاب کمک می‌کند./968/ت302/ب5 

 

ارسال نظرات