۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۴۴۱۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد؛

برگزاری 36 ختم قرآن به شکرانه سی‌وششمین بهار پیروزی انقلاب در زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان از برگزاری 36 ختم قرآن به شکرانه سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از حضور مبلغان دینی در مدارس و دانشگاه های استان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، مبلغان دینی با حضور در مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان زنجان با موضوعاتی در مورد انقلاب اسلامی و تأثیرات فرهنگی، دینی، مذهبی و سیاسی آن سخنرانی‌هایی ارائه می‌کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که گفتمان‌های دینی می‌تواند شبهات و سؤالات موجود در میان برخی دانش‌آموزان و دانشجویان را رفع کند تصریح کرد: باید با بیان خدمات ارائه شده از سوی انقلاب اسلامی و تفاوت وضعیت کنونی با قبل از انقلاب اسلامی در راستای بصیرت‌افزایی مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان گام‌های مؤثر برداشته شود.

 

مسؤول کمیته مردمی امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با اشاره به مسؤول برگزاری و هماهنگی گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه های سراسر استان گفت: دبیر گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، هماهنگی‌های لازم را برای تعیین سخنرانان و زمان ارائه سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها را در روزهای دهه فجر انجام می‌دهد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به این که 14 کمیته مسؤول اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان زنجان هستند تأکید کرد: سال گذشته 21 کمیته مسؤولیت اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان را داشتند که امسال تعداد این کمیته‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاهش پیدا کرده است.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته تشکل‌های مردمی قرآن و نهج‌البلاغه در راستای اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی در زنجان تشکیل شده و به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مبلغان دینی به شهرها و روستاهای سراسر استان زنجان نیز اعزام می‌کند.

 

وی در پایان از برگزاری 36 ختم قرآن به شکرانه سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با همکاری اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسؤول کمیته قرآن، مساجد و هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی مسؤولیت برگزاری این جلسات سی و شش گانه ختم قرآن کریم را در دهه فجر به عهده دارند./949/ت302/ب4

ارسال نظرات