۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۴۴۲۷۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی نور:

گفتمان انقلاب بر مبنای تعالیم اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نور گفت: نیروی این انقلاب مردمی و اسلامی بدون هیچ گونه مرزبندی طبقاتی و گروهی بوده که ایدئولوژی آن براساس اسلام ناب محمدی(ص) است.
انقلاب اسلامي ايران

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت فرارسیدن سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ورود امام خمینی(ره) بزرگ ترین استقبال در تاریخ ایران بوده است.


وی با اشاره به این که مردم ما با حضوری پرشور و گسترده از حضرت امام راحل استقبال کردند، بیان داشت: این امر نشانگر حضور بصیرت مدارانه و روحیه انقلابی ملت ایران است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور ، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول تاریخ کشور همیشه از اسلام حمایت کردند که نمونه بارز آن روز دوازدهم بهمن سال 1357 است که مردم به استقبال شخصیت گرانقدر و معمار کبیر انقلاب اسلامی یعنی حضرت امام خمینی(ره) آمدند.


حجت الاسلام آزادیان با بیان این که بسیاری سعی کردند این انقلاب را در ردیف سایر انقلاب ها و تحولات معمولی دنیا قرار دهن
د، خاطرنشان کرد: در عمل نظرات آنان با واقعیت ها فاصله بسیاری دارد و انقلاب اسلامی از عظمت و جایگاه والایی برخوردار است.


وی ادامه داد: نیروی این انقلاب مردمی و اسلامی بدون هیچ گونه مرزبندی طبقاتی و گروهی بوده که ایدئولوژی آن براساس اسلام ناب محمدی(ص) است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که گفتمان انقلاب اسلامی سازش با نظام های رایج دنیا ندارد، گفت: این انقلاب از سوی یکی از مردان کم نظیر و خاص تاریخ چون امام خمینی(ره) رقم خورده و زمینه ساز عزت و عظمت شده است.


حجت الاسلام آزادیان از برگزاری سی عنوان برنامه فرهنگی ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و افزود: ستاد دهه فجر با تشکیل کمیته های تخصصی صورت گرفته است تا برنامه های دهه فجر به نحوی شایسته برگزار می شود.


وی با بیان این که دیدار با امام جمعه نور و برگزاری مراسم بزرگداشت ورود امام راحل صورت گرفته است، گفت: زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نواخته شده و مراسم مهمانی لاله ها در دستور کار قرار دارد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که راهپیمایی روز 22 بهمن در پنج نقطه شهری نور، رویان، ایزدشهر، چمستان و بلده برگزار می شود، بیان داشت: در این ایام نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی برگزار می شود.


حجت الاسلام آزادیان از برگزاری محافل نورانی انس با قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و افزود: سی برنامه قرآنی در مراکز و خانه‌های قرآن کودک و نوجوان همراه با برپایی ایستگاه «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان این که در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب مرزهای فکری و اعتقادی نسل جوان و مردم را مورد نشانه قرار دادند و باید اقدامات فرهنگی شایسته ای صورت گیرد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی اقدام به اجرای برنامه های مختلف در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی و ایرانی کرده تا بتواند گام های ارزشمندی در این راستا داشته باشد./1314/ت302/ب6

ارسال نظرات