۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۲۴۴۲۷۵
استاندار سمنان:

وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود/ استقلال ملت ایران متکی بر ارزش‌های دینی و الهی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران بود و امروز نیز برای تداوم آن راهی جز اتحاد و وحدت کلمه نداریم.
استاندار سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمد وکیلی، استاندار سمنان در مراسم گرامیداشت آغازین روز از دهه مبارک فجر با تبریک فرارسیدن سی ‌و ششمین بهار پیروزی نهضت الهی ملت ایران، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حکومت صالحان و تداوم بخش حرکت انبیا و اولیای الهی دانست و اظهار داشت: اسلام، ارزش‌ها و اعتقادات دینی، رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و پیشتیبانی مردم رموز پیروزی انقلاب ما بود و اکنون نیز همان معیار‌ها و شرایط پابرجاست.

 

نماینده عالی دولت در استان سمنان با بیان اینکه اگر آن روز دشمن با تمام تجهیزات و مسلحانه در برابر ملت ایران ایستاده بود امروز نیز آن جریان ادامه دارد، افزود: آن روزها ستیز دشمنان با ارزش‌ها و اعتقادات ما بود و امروز نیز این عناد و دشمنی با مقدسات اسلامی مشاهده می‏شود.

 

وکیلی با تأکید براینکه عداوت دشمنان آن روز عیان بود و آن دشمنی‏ها امروز با توهین به رسول خوبی‌ها و اهانت به مقدسات اسلامی ابراز و اعلام می‏شود، تصریح کرد: شهار ملت ما همواره استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و استقلال ایران اسلامی متکی بر ارزش‌های دینی و الهی، این همان نکته‌ای است که دنیا کفر با آن مشکل دارد.

 

وی با بیان اینکه آحاد مردم و نسل جوان و ارزش‌مدار و ولایی ایران مدافع ارزش‏های اسلامی هستند، گفت: اگر جوانان در خط مقدم جبهه در دوران هشت سال دفاع مقدس از اسلام و اعتقاداتشان دفاع می‏کردند، جوانان امروز نیز با علم و تکنولوژی در میدان دفاع از آرمان‏های جوانان روزهای جنگ ایستاده‏اند و می‏خواهند سرآمد جوانان دنیا و پیام‏آور اسلام ناب باشند.

 

استاندار سمنان با اشاره به جنگ نظامی دیروز و جنگ اقتصادی امروز دشمنان علیه کشورمان خاطر‌نشان کرد: مردم تمام تلاش خود را برای حفظ ارزش‏ها انجام داده‏اند و ما نیز امروز باید به وظیفه خودمان در رفع مشکلات مردم عمل نموده و تحریم‏ها را به فرصت تبدیل کنیم تا جنگ اقتصادی ما را از پای در نیاورد؛ همان‌گونه که پیروز میدان جنگ نظامی بودیم.

 

نماینده عالی دولت در استان سمنان تلاش جهت ایجاد نشاط و امید روز‌افزون در بین آحاد مردم را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: وظیفه ما مسئولان سنگین است، زیرا دشمن با تمام توان درصدد جلوگیری از تداوم و انتقال پیام انقلاب اسلامی است حال‌آنکه ماهیت پیام انقلاب ملت ما درس انسانیت و کرامت انسانی و صدور آن به سراسر جهان است.

 

وکیلی با اشاره به مذاکرات دستگاه دیپلماسی کشورمان با نمایندگان 1+5 اظهار داشت: سربازان خط مقدم مذاکرات هسته‌ای شجاعانه انجام وظیفه می‏کنند و بنابراین ما باید در صحنه ایجاد کار، اشتغال و تولید تلاش کنیم؛ چرا که دشمنان به دلیل دست نیافتن به نتایج دلخواه‏شان در مذاکرات، شکستن قیمت نفت را در بازارهای جهانی مد‌نظر قرار‌داده‌اند و ملت ایران با وحدت یک‌بار دیگر آنان را ناامید خواهند کرد./977/پ202/ب

ارسال نظرات