۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۴۳۸۲
در دومین روز از دهه فجر؛

عشایر خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر عشایر خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
ديدار عشاير خوزستان با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر، عشایر لر، عرب و بختیاری استان خوزستان از روستاها و شهرهای گوناگون با حضور در بیت امام جمعه اهواز، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این دیدار، آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که مبارزه هنوز ادامه دارد و عشایر باید به جهاد خود در زمینه اقتصاد مقاومتی ادامه دهند، اظهار داشت: رهبری در سخنان خود همواره بر مقوله اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند و این به معنای عدم وابستگی به نفت و دیگر کشورها و نگاه به تولید های داخلی است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام احمد دغاغله، مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان با بیان این که دهه فجر خواستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و حاکمیت پهلوی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام اصیل را بر جامعه به دنبال داشت.

انقلاب اسلامی سبب ساز ایجاد زلزله ای بزرگ در اردوگاه استکبار شد

وی انقلاب اسلامی را سبب ساز ایجاد زلزله ای بزرگ در اردوگاه استکبار دانست و افزود: انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و مکتب حیات بخش اسلام و تبعیت از ولی فقیه به پیروزی رسید.

حجت الاسلام دغاغله با بیان این که انقلاب اسلامی با دوری جستن و اعلام برائت از کشورهای مستکبر جهان به پیروزی رسید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از گذشت این سال ها توانسته دستاوردهای بسیاری در عرصه های گوناگون کسب کند.

مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در میان ملت های مظلوم خاطرنشان کرد: آزادی، استقلال و حمایت از ملت های مظلوم با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایران معنا گرفت.

کشور ایران به برکت انقلاب به قدرت برتر منطقه ای و فرامنطقه ای تبدیل شد

حجت الاسلام دغاغله با بیان این که انقلاب اسلامی سبب نابودی ارزش های غربی و حاکمیت ارزش های اسلامی شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب منزلت یافتن جایگاه زن در جامعه شد.

وی به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه ها از جمله نظامی، اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروزه کشور ایران به قدرت برتر منطقه ای و فرامنطقه ای در معادلات سیاسی تبدیل شده است./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات