۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۴۳۸۴
رییس مجمع عالی بسیج استان:

قرارگاه جهاد فرهنگی در گیلان تشکیل می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع عالی بسیج گیلان از ایجاد قرار گاه جهاد فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: طرح ها در این مجمع در حوزه فرهنگ به گونه ای ارائه می شود که زمینه اجرایی داشته باشند.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، نظر علی علیزاده، رییس مجمع عالی بسیج گیلان امروز در ششمین مجمع عالی بسیج گیلان با بیان این که در مجمع عالی استان برنامه های  عملیاتی برای برون روفت از مشکلات استان علی الخصوص افزود: طرح ها از سوی کمیسیون ها و کار گروه ها با حضور نخبگان و کار شناسان تهیه می شود و در مجمع به رأی گذاشته می شود.

 

وی از ایجاد قرار گاه جهاد فرهنگی در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله بسیار مهم است که در مجمع عالی بسیج استان در کار گروه های تخصصی در حوزه های مختلف به آن توجه می شود.

 

علیزاده با اشاره دو رویکرد شجره طیبه صالحین و مدیریت در بسیج  تصریح کرد: امروز در بسیج به دنبال این هستیم که مأموریت های بسیج در اختیار بسیجیان قرار گیرد و برای اجرای تصمیمات از بسیج استفاده شود.

 

رییس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر این که این مجمع نوع جدیدی از کار را تمرین می کند، خاطرنشان کرد: هر چه به جلو تر می رویم گام های عمیق تری برداشته می شود.

 

علیزاده با تاکید بر این که رویکرد سال آینده این است که بخشی از اعتباراتی که برای برنامه‌های بومی و محلی به سپاه تعلق می‌گیرد برای تصمیمات مجمع هزینه شود و مجامع باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند، خاطرنشان کرد: مجامع در استان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

 

رییس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: در مجمع بر موارد و مسائلی از استان و شهرستان ها تصمیم گیری می شود که برای آنها برنامه تعریف می شود و این امر نقش مجامع را پر رنگ تر می کند و طرح ها به گونه ای ارائه می شود که زمینه اجرایی داشته باشد./1318/پ203/ب1

ارسال نظرات