۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۴۴۴۸۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد؛

ضرورت توجه مسؤولان به ایل راه های چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با سفر به بخش بازفت، از شهرک ولی عصر(عج) روستای لبد این بخش بازدید و از نزدیک با مردم به گفت و گو نشست.
سفر امام جمعه شهرکرد به شهرک ولي عصر لبد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با سفر به بخش بازفت، از شهرک ولی عصر(عج) روستای لبد این بخش بازدید و از نزدیک با مردم به گفت و گو نشست.

 

وی با اشاره به این که این شهرک پس از سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهرستان کوهرنگ در سال 71، جهت استفاده مردم احداث شد، از نحوه کمک رسانی مسؤولان به این منطقه گلایه کرد و گفت: این نوع خدمت رسانی به هیچ وجه در شأن نظام اسلامی و به ویژه تأکیدات رهبری جهت رفع محرومیت مردم این منطقه نیست.

 

امام جمعه شهرکرد به فقر فرهنگی مردم این منطقه در بسیاری از زمینه ها اشاره و اظهار داشت: متأسفانه فقر فرهنگی در این منطقه بسیار اسف بار است و اسف بارتر آن که کسی هم برای رشد و ارتقای فرهنگی آن ها کاری نکرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که باید مسجد این منطقه را فعال کرد و مردم را به سمت مسجد سوق داد، حضور یک روحانی مستقر در این روستا را بسیار ضروری دانست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نامه اخیر خود به رهبر معظم انقلاب جهت نامناسب بودن بسیاری از ایل راه های استان اشاره کرد و گفت: رهبری با لطف و عنایت خاصی که به مناطق محروم این استان دارند، مبلغ 2 میلیارد تومان جهت بازسازی این ایل راه ها تخصیص دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

این مقام مسؤول همچنین به وضعیت مساجد و خانه های عالم این مناطق و وجود مشکلات بسیار در آن ها اشاره کرد و افزود: برای تکمیل و برطرف کردن مشکلات این موارد نیز مبلغ 500 میلیون تومان از طرف رهبری اختصاص داده شده است که تا پایان امسال هزینه خواهد شد./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات