۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۲۴۴۴۸۳
امام جمعه آمل:

جایگاه ویژه نظام اسلامی مرهون بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران گفت: امروز به برکت تلاش ها و ایثارگری های امام راحل و شهدای عزیز و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عظمت دست پیدا کرده ایم و باید ادامه دهنده راستین تعالیم ارزشمند نظام اسلامی باشیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آمل، گفت: ده فجر مقطع رهایی ملت ایران بوده که توانستیم با بهره گیری از آن در مسیر استقلال و رهایی از وابستگی بیگانگان گام برداریم.


وی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز در جایگاه ارزنده و متعالی قرار دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تبدیل به الگویی در عرصه جهانی شده و از جایگاه ویژه ای در معادلات منطقه ای و جهانی برخوردار است.


امام جمعه آمل با تأکید بر این که انقلاب اسلامی با مجاهدت های بسیاری به دست ما رسیده است، افزود: باید قدردان این تلاش های ارزشمند بوده و در مسیر تحکیم و ترویج آرمان های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: به برکت تلاش ها و ایثارگری های امام راحل و شهدای عزیز و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عظمت دست پیدا کردیم که باید ادامه دهنده راستین تعالیم ارزشمند نظام اسلامی باشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که انقلاب اسلامی به مردم کشور ما عزت و سربلندی داده است، گفت: در دورات ستمشاهی کسی جرات نمی کرد رودررو با مدیران گفت و گو کند ولی امروز مدیران در خدمت مردم هستند.

 

وی با اشاره به این که مدیران نظام اسلامی از بدنه اقشار مردمی هستند، بیان داشت: مردم نیز می توانند به راحتی با مدیران در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.


امام جمعه آمل، ادامه داد: رویکرد مدیران باید در راستای خدمت به مردم بوده و از تمام تلاش های خود در این مسیر مهم استفاده کنند که مردم ما شایسته بهترین خدمات بوده و در عرصه های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال و آگاهانه داشته اند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حکومت ما مردمی و اسلامی است، گفت: فرصت ارزشمندی در اختیار مدیران قرار گرفته که باید تلاش کنند ره توشه ای ارزنده برای سرای آخرت خود فراهم کرده و در مسیر تقرب الی الله گام بردارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تأکید بر این که مشکلات در کشور وجود دارد که باید توقعات مردمی منصفانه باشد، افزود: تلاش همه ما باید در این راستا بوده تا بتوانیم با آرامش و آسایش در سایه دین مبین اسلام به زندگی خود بپردازیم./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات