۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۲۴۴۴۸۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

ملت ایران با توسل به معارف الهی در مسیر عزت و عظمت قرار گرفتند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ماه بهمن یادآور رشادت ها و استواری های ملتی است که با توسل به معارف والای قرآنی و ائمه معصومین(ع) در مسیر عزت و عظمت قرار گرفتند.
رييس تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ماه بهمن یادآور رشادت ها و استواری های ملتی است که با توسل به معارف والای قرآنی و ائمه معصومین(ع) در مسیر عزت و عظمت قرار گرفتند.

 

وی با بیان این که مردم ما با تکیه بر وحدت و بهره گیری از رهنمودهای ولایت در مسیر تحقق انقلاب قرار گرفتند، افزود: مردم ما با حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) و رهنمودهای امام خمینی(ره) نظام ارزشمندی  را براساس اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) ایجاد کردند.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر ارزشمندی قرار گرفته که تا به امروز روشنگر راه همه آزادی خواهان عرصه جهانی و الگویی ارزنده شده است.

 

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در میان انقلاب‌های جهان تبدیل کرده است که با ایستادگی در برابر حربه‌های نافرجام دشمنان ایران و  در سایه بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه در جایگاهی ارزشمند قرار دارد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از خون با برکت شهدا و حضور مردم همیشه در صحنه به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است، گفت: انقلاب ما حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله‌های ایمان و اقتدار در عرصه بین‌المللی حفظ می کند.

 

وی با اشاره به این که در امتداد هجمه‌های نافرجام دشمنان ایران و اسلام، هتک حرمت نبی مکرم و توهین به مقدسات و آتش‌افروزی به نام اسلام در دستور کار دشمنان قرار گرفته است که تقابل در برابر آن نیازمند هوشمندی توام با بصیرت است، خاطرنشان کرد: این بصیرت و آگاهی نیاز است تا نیرنگ جدید تفرقه‌اندازی استکبار جهانی همچون گذشته بی ‌سرانجام مانده که حفظ وحدت همواره جزو تاکیدات پیامبر اکرم (ص) به پیروان بوده است.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: در برابر اقدامات برنامه‌ریزی شده دشمنان اسلام نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نمایی مشخص و روشنگر از پرتو نورانی اسلام به جهان به ویژه جوانان حق‌طلبی است که هیاهوی پر سروصدای رسانه‌های غربی فضای شناخت حقیقت را برای آن ها تار کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: بی ‌تردید این نامه و پیامدهای آن زمینه‌ساز هدایت جوانانی می شود که خواهان شناخت واقعی انسان و اسلام هستند.

 

وی با بیان این که نام گذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی وظیفه ای سنگین بر دوش مردم و مدیران قرار داده است، گفت: حصول دستاوردهای این سال و پیمودن مسیر رشد اقتصادی در کنار حفظ و ارتقای مفاهیم نیازمند حرکتی انقلابی از سوی همگان است.

 

حجت الاسلام رمضانی در پایان با تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز 22 بهمن، بیان داشت: بی‌تردید مردم با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی در روز 22 بهمن ماه با حضور حماسی خود بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید بیعت کرده و به اقدامات نسنجیده و نابخردانه غرب پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات