۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۲۴۴۴۸۸
نماینده مجلس:

کینه ورزی دشمنان به خاطر پیشرفت‌های ایران است/ وظیفه دولت حل مشکلات مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس وظیفه اصلی دولت مردان را تلاش در زمینه حل مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: هر چند که در برخی از زمینه‌ها قصوراتی صورت گرفته و مردم امروز از لحاظ اقتصادی و فرهنگی تحت یک‌سری از فشارها هستند، ولی باید دولت مردان تلاش خود را بیشتر کرده و برای حل این مشکلات بیشتر اهتمام ورزند.
نادر قاضي پور، نماينده مجلس شوراي اسلامي

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بزرگ‌ترین ثمره‌، پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشیدن طعم شیرین آزادی است.

 

وی افزود: هر آنچه که ما داریم از آن این ملتی است که با همه توان و دارایی خود به میدان نبرد با باطل آمدند و سبب پیروزی خون بر شمشیر شدند.

 

قاضی‌پور ملت ایران را حامیان بزرگ نظام اسلامی و رهبر معظم کشورمان معرفی و تصریح کرد: ملتی که در همه عرصه‌ها و در هر برهه از زمان که به حضور و حمایت‌شان نیاز است، آماده‌اند، چنین ملتی شایسته بهترین‌ها است.

 

این نماینده مجلس، وظیفه اصلی دولت مردان را تلاش در زمینه حل مشکلات مردم عنوان و اضافه کرد: هر چند که در برخی از زمینه‌ها قصوراتی صورت گرفته و مردم امروز از لحاظ اقتصادی و فرهنگی تحت یک‌سری از فشارها هستند، ولی باید دولت مردان تلاش خود را بیشتر کرده و برای حل این مشکلات بیشتر اهتمام ورزند.

 

وی ادامه داد: لازم است نشاط و شادابی دوران اوایل انقلاب را دوباره به جامعه برگردانیم و این امر جز با کوشش و تلاش همه مردم و مسؤولان و توکل به خدای مهربان و توانا میسر نمی شود.

 

قاضی‌پور ضمن یادآوری دوره سیاه زمان طاغوت، اضافه کرد: مردم ما در کنار کاستی‌هایی که بیشتر در اثر تحریم‌ها و از سوی بیگانگان بر ما تحمیل شده است، متوجه این مسأله هستند که روزگاری ما حتی بند کفش‌مان را نیز از ترکیه و دیگر کشورها وارد می‌کردیم.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای بسیار زیاد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز در کل جهان موفقیت‌هایی که کشور اسلامی ایران در طول 36 سال گذشته به دست آورده است، شناخته شده است و آنچه سبب کینه‌ورزی دشمنان اسلام و بغض بیشتر آنان با ما می‌شود، همین نام‌آوری‌ها است./936/ت302/ب4

ارسال نظرات