۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۵۱۴
فرمانده سپاه گیلان:

ایجاد تمدن عظیم اسلامی هدف امام راحل از آغاز نهضت انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که امام خمینی(ره) با پافشاری و استمرار بر حق انقلاب را به پیروزی رساند، گفت: هدف امام راحل تنها پیروزی انقلاب نبود بلکه امام به دنبال ایجاد تمدن اسلامی بود.
فرمانده سپاه قدس گيلان

به گزارش خبر نگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در ششمین مجمع بسیج استان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران یک حادثه بزرگ در تاریخ بشر است، اظهار داشت: قرن ها است که استکبار دنیا را به سمت و نگاه مادی پیش می برد و انقلاب اسلامی در مقابل این موج عظیم که با همه قدرت مادی به میدان آمده است ایستاد و به آن ضربه زد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که امروز در همه جای جهان گرایش های معنوی فراوانی دیده می شود و بخش عظیمی از حساسیت های دشمن مربوط به این عشق به معنویت است، گفت: باید به تفکر استکبار حمله ور شویم و برخورد از نوع انفعالی در این زمینه نادرست است و باید حرکت تهاجمی داشته باشیم.

 

محمدی با تاکید بر این که امروز باید برای رساندن تفکر انقلاب اسلامی به قلب امپراطوری های کشورهای مستکبر برنامه داشته باشیم، افزود: این امر محقق می شود چرا که پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داد آنچه را که مردم و ملتی بخواهند و اراده کنند میسر می شود.

 

وی توسعه تفکر استکبار ستیزی و بیان کردن مصادیق استکبار برای همه جهانیان را از مهم ترین چالش های انقلاب اسلامی برای غرب و استکبار دانست و تصریح کرد: هویت استکبار و آمریکا با این دو چالش مورد سؤال قرار گرفت و تفکر اینکه هر کس در این لابی و اجماع  استکبار قرار گیرد از نظر ملت های مظلوم و حق طلب منسوب به استکبار است شکل گرفت.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این که امام خمینی(ره) با پافشاری و استمرار بر حق انقلاب را به پیروزی رساند، گفت: هدف امام راحل تنها پیروزی انقلاب نبود بلکه امام به دنبال ایجاد تمدن اسلامی بود.

 

محمدی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین جهانی است و این تفکر باید در جهان گسترش یابد و مسؤولیت بیرونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش برندگی انقلاب است.

 

وی با بیان این که  اسلام بهترین نسخه های شفاف بخش را برای جهانیان ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و هیچ کس نمی تواند آن را در انحصار خود قراردهد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان، ارائه برنامه های راهبردی و عملیاتی در مجمع عالی بسیج استان را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: باید الگویی  راهکاری برای استان در مواقع بحرانی طراحی شود./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات