۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۵۳۸
مسؤل حوزه علمیه محمودآباد:

مسؤلان در جهت تحقق مطالبات رهبری از همه ظرفیت ها بهره گیرند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه محمودآباد با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، گفت: مسؤولان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و انسانی هنوز نتوانستند به مطالبات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.
مسؤول حوزه علميه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام حسینی، مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآّباد امروز در مراسمی که به مناسبت دهه فجر در این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: روند انقلابی که امام راحل، بنیانگذار آن بودند همان سیاست نه شرقی نه غربی است و رهبری نیز به این امر پای بند بودند.

 

وی تصریح کرد: به دلیل آنکه ایران اسلامی این سیاست و مواضع رهبری را دنبال می کنند، دشمن منافع خود را در خطر می بینند و به همین دلیل استکبار در صدد این است که انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کند.

 

مسؤول حوزه علمیه محمودآباد اذعان داشت: یکی از دلیل‌های دشمنی استکبار این است که ما هم چنان بر روی شعارها و آرمان‌های خود ایستاده ایم و شاید برخی از موضوع‌ها در جامعه ما مطرح شود اما نهضت و آرمان ما، همان آرمان رهبری است.

 

وی با اشاره به این که دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد است و ما نسبت به گذشته خود بسیار پیشرفت کردیم، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب با سی میلیون جمعیت شش میلیون بشکه نفت صادر می کردیم و مردم ما در فلاکت زندگی می کردند، اما امروز با یک میلیون بشکه شرایط زندگی مردم بسیار بهتر از آن روزها است.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: وضعیت فرهنگی، دانشگاه‌ها، مدارس، مسائل رفاهی و خدماتی در گذشته را باید با امروز بسنجیم و مقایسه کنیم تا ببینیم در بسیاری از جوانب از زمان قبل انقلاب جلوتریم.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اگر این انقلاب را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم به یقین به دستاوردهای خود می بالیم و می بینیم که در زمینه‌های مختلف، فناوری، علمی و تکنولوژی جزء کشورهای برتر دنیا هستیم.

 

وی در ادامه با بیان این که پس از پیروزی انقلاب شاهد رشد  و توسعه در بخش های مختلف هستیم، اما نسبت به آنچه ایده‌آل ما بود فاصله داریم، اظهار داشت: هنوز به چشم انداز ابلاغی مدنظر رهبری دست پیدا نکردیم و می توانستیم در مسائل اجتماعی، سیاسی و انسانی فراتر از امروز باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان افزود: مسژولان هنوز نتوانستند در برخی امور آرمان‌های امام خمینی(ره) و موارد ابلاغی مدنظر رهبری را تحقق بخشند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات