۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۴۴۵۴۷
در برنامه بر کرانه نور رادیو معارف؛

آیت الله جوادی آملی به دستاوردهای خون شهدا از منظر قرآن می‌پردازد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله جوادی آملی در برنامه «برکرانه نور» رادیو معارف به تبیین تاثیر خون شهدا در حفظ دستاوردهای انقلاب از منظر قرآن کریم می‌پردازد.
برکرانه نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، حضرت آیت الله جوادی آملی با تفسیر آیات 35 تا38 سوره مبارکه نور در برنامه «برکرانه نور» به تاثیر برکت خون شهدا در حفظ دستاوردهای انقلاب، حفظ مساجد و کلیساها می‌پردازد.

 

این مفسر فرزانه در برنامه های 14 و21 بهمن ماه، دستاورد خون شهیدان را بر می‌شمارد و به برکاتی از قبیل احیای دین، دینمداری و عزت اسلامی اشاره می‌کند. ضمن اینکه سربلندی ایران اسلامی در جهان و امنیت کشور را با توجه به تفسیر آیات قرآن کریم مرهون خون شهیدان می داند.

 

برنامه «برکرانه نور 2» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیری و تهیه کنندگی علی برخورداری روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 6:00 بامداد از رادیو معارف پخش و ساعت 21:30 همان روز بازپخش می‌شود. علاقمندان به دریافت مباحث تفسیری مطرح شده در این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «برکرانه نور2» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات