۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۴۴۵۵۷
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز خبرداد؛

برگزاری مراسم دهه فجر در ۳۰ مسجد شهرستان الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی الیگودرزاز برگزاری مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در بیش از ۳۰ مسجد این شهرستان خبرداد.
دهه فجر

حجت‌الاسلام مصطفی عبدالهی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از ده­ها برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی در بیش از 30 مسجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هماهنگی­های به عمل آمده افزود: این برنامه ها با حضور مبلغان شبکه تبلیغ، ائمه جماعات مساجد، روحانیان مستقر، طرح هجرت و تشکل­های دینی و مردمی در مساجد الیگودرز برگزار می شوند.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به برنامه های اجرایی در دهه فجر عنوان داشت: گردهمایی فعالان فرهنگی و قرآنی، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی، برگزاری مراسم شب­های انقلاب، برپایی محافل انس با قرآن کریم از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر است.

وی اجرای گفتمان­های دینی، برگزاری نشست­های معرفتی، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی و اجرای طرح میز خدمت را از دیگر برنامه­های قابل اجرا شده از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در مساجد شهری و روستایی این شهرستان بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به تحولات سیاسی جهان و دیدگاه کشورهای دیگر در مورد جمهوری اسلامی ایران و نقش مؤثر ایران در منطقه و جهان اسلام خاطرنشان کرد: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای این واقعه عظیم، از جایگاه ویژه­ای برخوردار است.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به نقش روحانیت و هیأت‌های مذهبی در شکل گیری انقلاب بیان داشت: این دو قشر در جامعه امروز نیز نقش بسیار مؤثری در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان دارند.

وی در ادامه عنوان داشت: حضور و نقش مبلغان بین مردم و سخنرانی‌ آنها پیرامون دوران انقلاب و برای نسل‌هایی که آن دوران را ندیده‌اند می‌تواند نقش سازنده‌ای در اهداف انقلاب اسلامی ایران داشته باشد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با تأکید بر این که حضور روحانیان و مبلغان در تقویت بصیرت دینی اقشار گوناگون جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان ضروری است، یادآور شد: ویژه برنامه های دهه فجر سازمان با حضور مبلغان در مساجد شهری و روستایی لیگودرز برگزار می شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات