۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۴۴۶۳۴
آیت الله ممدوحی:

مسؤولان باید پاسخ کینه‌توزی‌های مستکبران را بدهند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هجمه مستمر استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را امری طبیعی دانست و گفت: مهم این است که مسؤولان در برابر این کینه‌توزی‌ها مقاومت کرده و پاسخ آنان را بدهند.
آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را شناساندن معارف اسلام ناب به جهانیان دانست و اظهار داشت: انقلاب نشان داد که مدیریت یعنی چه و چگونه می‌توان یک جامعه را از نازل‌ترین درجات به بالاترین سطوح پیشرفت برساند و استعدادهای بالقوه را به فعلیت صد درصدی رساند.

 

وی افزود: شور و خروش ملت ایران پس از انقلاب دنیا را از خواب غفلت بیدار و مستکبرانی همچون آمریکا را پریشان کرد و به آنان فهماند که قوی‌ترین موتور محرک انسان در عالم هستی، اسلام است؛ ارزش‌های اسلامی آنچنان مردم کشور ما را به تلاش وا داشته است که توانستند کشور خود را از زیر بار استعمار 80 ساله درآورد.

 

 آیت الله ممدوحی تداوم کینه توزی جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی در طول این سه دهه را طبیعی خواند گفت: آنها می‌دانند که آمدن اسلام یعنی ابطال همه مکتب‌های غلط، به همین دلیل در مقابل آن قد علم می‌کنند؛ مهم این است کسانی که در این زمینه مسؤول و نگه‌دارنده اسلام هستند، مقاومت کرده و پاسخ آنان را بدهند.

 

 وی با اشاره به القای ناکارآمدی نظام از سوی برخی افراد غرب زده، ابراز داشت: اگر خوب دقت کنیم می‌بینیم که یا این افراد منافع شخصی‌شان به خطر افتاده است، یا جزو منافقان، بهائیان و صهیونیست‌ها هستند و یا جزو ضد انقلاب‌هایی هستند که دین ندارند.

 

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: معمولا چنین افرادی مریض هستند زیرا انسانی که روح سالمی داشته باشد هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود کشور خود را به اجنبی بفروشد و اگر اشکالی هم نسبت به دین و یا کشورش داشته باشد آن را به دشمن‌ها نمی‌گوید تا تیتر روز‌نامه‌هایشان کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات