۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۴۴۷۲۷
در مدرسه علمیه فیضیه بابل؛

نشست مشترک مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران مازندران آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مشترک مدیران و مدارس علمیه برادران و خواهران مازندران دقایقی قبل در مدرسه علمیه فیضیه بابل آغاز شد.
مديران مدارس علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، گردهمایی مشترک مدیران و مدارس علمیه برادران و خواهران مازندران دقایقی قبل در مدرسه علمیه فیضیه بابل آغاز شد.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم  21 مدیر مدارس علمیه برادران و 16 مدیر مدارس علمیه خواهران مازندران حضور دارند.

 

این گزارش می افزاید؛ در این نشست مشترک آیت الله محمد فاضل، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل، حجت الاسلام طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران، حجت الاسلام غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان وهمچنین مسؤولانی از مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور حضور دارند.

 

بر اساس این گزارش، در این جلسه مهم ترین مسائل مربوط به تقویت شاخص های کمی و کیفی مربوط به مدارس علمیه استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در این گردهمایی با گرامیداشت دهه فجر، این دهه را یادآور رشادت ها و وحدت ملت بزرگ ایران در دفاع از نهضت امام خمینی(ره) دانست و گفت: امام راحل با آغاز نهضت عظیم اسلامی، دین را از مهجوریت نجات داد.

 

وی با اشاره به این که امروز دین و ارزش های اسلامی در همه بخش های کشور نهادینه شده است، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پیروزی نهضت انقلاب ملت های آزاده جهان را از خواب غفلت بیرون کرد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی در سایه خودباوری که امام راحل به ملت ایران هدیه کرده است در دنیا عزت و اقتداری غیر قابل وصف دارد، خاطرنشان کرد: دشمن از این عزت و عظمت ملت ایران بسیار هراسان است.

 

گفتنی است، در حال حاضر 28 مدرسه علمیه برادران با حدود سه هزار طلبه در مناطق مختلف مازندران مشغول فعالیت هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات