۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۴۴۷۵۶
معاون سیاسی سپاه امام صادق بوشهر:

سرانجام زاویه داشتن با ولایت، انحراف از صراط مستقیم است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: عده‌ای از خواص، همچون طلحه و زبیر، برخلاف سلمان و ابوذر، چون با ولایت زاویه پیدا کردند، به بیراهه رفته و از صراط مستقیم منحرف شدند.
محمد رضايي معاون سياسي سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نشست بصیرتی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صبح امروز، با حضور محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، در مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر برگزار شد.

 

رضایی با اشاره به مفهوم بصیرت گفت: بصیرت یعنی اینکه به‌موقع و در مسیر صحیح حرکت کردن، به‌طوری‌که نه یک‌قدم جلوتر و نه یک‌قدم عقب‌تر، بلکه حضور همگام با ولی‌فقیه است.

 

وی افزود: هر کسی که همگام با مقام معظم رهبری گام بردارد، مصداق سلیمان بن صرد خزاعی نخواهد شد.

 

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: همان‌طور که بسیاری از خواص با سکوت خود در فتنه سال 1388 آب به آسیاب دشمن ریختند، اگر ما در زمان مناسب برای احیای حق اقدام نکنیم به باطل کمک کرده‌ایم.

 

رضایی با اشاره به لزوم مطالعه تاریخ صدر اسلام برای تحلیل وقایع جامعه، بیان داشت: عده‌ای از خواص، همچون طلحه و زبیر چون با ولایت زاویه پیدا کردند، به بیراهه رفته و از صراط مستقیم منحرف شدند، اما افرادی نظیر سلمان و ابوذر موقع اجابت دعوت حق همان لباس و خانه‌ای را داشتند که در زمان رسول خدا از آن استفاده می‌کردند./846/پ203/ب4

ارسال نظرات