۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۴۴۸۲۸
امام جمعه شهر داران:

داعش دست پرورده استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر داران با بیان این‌که گروه‌های داعش زاییده و پرورش شده آمریکا و استکبار جهانی هستند، گفت: استکبار جهانی این گروه‌ها را پرورش داد چرا که هر جایی که نیاز شد آن‌ها را به میدان بیاورد و با این حرکات اسلام را به عنوان دین خشونت معرفی کند.
امام جمعه داران

حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی، امام جمعه شهر داران در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدن در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری رسا در اصفهان،پیرامون اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) گفت: ما با توجه به جنایت و خیانتی که دشمن هر چند وقت یک‌بار به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) انجام می‌دهد، این حرکت‌ها را محکوم می‌کنیم.

 

 

وی افزود: از همه مسلمانان جهان به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی کشورهای اسلامی و از همه مردم تقاضا داریم که نسبت به این اهانت اقدام کنند.

 

امام جمعه داران این اهانت را نوعی قداست‌شکنی دشمنان نسبت به پیامبر(ص) برشمرد و افزود: این اهانت برای عادی‌سازی و قداست شکنی حریم نورانی پیامیر خدا(ص)  است که دشمنان اسلام این اقدام را انجام و این قداست شکنی را آغاز کردند.

 

وی با بیان این‌که به سبب این نورانیت و تأثیرگذاری که اسلام در جوانان دنیا قرار داده آنها فوج فوج به اسلام گرایش پیدا می‌کنند، افزود: به خاطر جلوگیری از این‌کار دشمن اقدام کرده و به پیامبر خدا اهانت کرده است، انتظار است مردم محترمانه و بدون هرگونه درگیری و خشونتی این اقدام را محکوم کنند.

 

حجت‌الاسلام سیاوشی گفت: شاید دشمن هدفش این بوده که این اقدام را انجام بدهند تا بعضی‌ها همچون گروه‌های افراطی داعش و تکفیری اقداماتی را انجام بدهند و آن‌ها اسلام را به عنوان کسانی که با حرکت‌های خشونت آمیز اسلام را پیش می‌برند معرفی کنند.

 

خطیب جمعه این شهر یادآور شد: این اقدام را با تمام وجود محکوم می‌کنیم و از همه مسلمانان عالم می‌خواهیم که در این اقدام و برای رفع این اهانت‌ها اقدام کنند.

 

وی گروه‌های داعش را زاییده و پرورش شده آمریکا و استکبار جهانی دانست و مطرح کرد: استکبار جهانی این گروه‌ها را پرورش داد چرا که هر جایی که نیاز شد آن‌ها را به میدان بیاورد و با این حرکات اسلام را به عنوان دین خشونت معرفی کند.

 

حجت‌الاسلام سیاوشی با بیان این که خوشبختانه ایران اسلامی کمر آنان را در عراق اسلامی شکست، گفت: امروز که این‌ها سکوت کردند به این علت است که این امر را عادی جلوه دهند، امروز اگر توانستند به پیامبر(ص) اهانت کنند فردا قرآن را آتش می‌زنند، همچنین به حریم اسلام هجوم می‌آورند، حرکت داعش نیز همانند حرکت دشمنان پیامبر(ص) است.

 

رییس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان داران در پایان درباره گروه‌های تکفیری، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها نیز همراه با استکبار جهانی هستند و اهداف آن‌ها یکی است./939/ت302/ب6

ارسال نظرات