۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۴۴۸۳۰
آیت الله طبرسی:

هدایت های رهبری موجب اقتدار و سربلندی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، اقتدار و عزت بین المللی امروز نظام اسلامی را مدیون رهنمودهای ولی فقیه دانست و گفت: هدایت و نصایح رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب استقلال و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران با مشارکت آحاد مردم و بیداری در مبارزه با ستم شاهنشاهی به پیروزی رسید و آنچه اکنون باید مورد نظر قرار گیرد، توسعه گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران از منظر مشروعیت و مقبولیت در دنیا و در میان تاریخ انقلاب های جهان بی نظیر است، افزود: طاغوت زدایی با انقلاب اسلامی انجام شد، اما طاغوت گرایی مهم ترین نکته ای بود که هم اکنون ضرورت دارد که به آن توجه ویژه بشود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به نبود رهبری به عنوان بزرگترین ضعف در میان ملت های جهان خاطر نشان کرد: امروز حضور رهبری فرزانه استقلال و سربلندی را برای ایران به ارمغان آورده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ایستادگی امروز رهبری در برابر توطئه و فشارهای مختلف پیدا و پنهان و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی اقتدار ایران را به ارمغان آورده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به دغدغه دانشجویان و مطالبات آنان گفت: مبارزه با طاغوت سیاسی و طاغوت فرهنگی و طاغوت اقتصادی از مهم ترین وظایفی بوده که توجه به آن ضرورت دارد.

 

وی بیان داشت: فرهنگ ما متأثر از غرب بوده و امروز این مسأله بزرگترین دغدغه ای است که در خبرگان رهبری دنبال می شود و مبارزه با طاغوت فرهنگی از مسائل ضروری مبارزه با استکبار به شمار می آید.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب ما انقلاب کلام بود و متفاوت با انقلاب های گروهی و حزبی دنیا در مطالبه گری حق مردم، گفتمان جدیدی را در جامعه ایران عرضه کرد، افزود: تأکید رهبری افزایش توجه به جوانان و حضور آنان و افزایش آگاهی این قشر است.

 

حجت الاسلام یزدانی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران نیز در این دیدار با بیان این که امروز دانشجویان ما با هوشیاری کامل پا به پای انقلاب و در کنار رهبری دوران طلایی خود را طی می کند، خاطرنشان کرد: دوران طلایی که عرض می کنم منظورم نگاه ویژه آنان به مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی هست که شاید در رژیم گذشته این جایگاه را نداشتند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات