۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۴۴۸۳۸
وزیر اطلاعات:

از توی سر هم زدن راست و چپ چیزی عاید کشور و مردم نشده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی در جامعه گفت: باید یکدیگر را قبول کنیم و دست به دست هم بدهیم و با هم یکی شویم و با هم همراه شویم و این کشور را به عزت هر چه بیشتر برسانیم.
حجت الاسلام سيد محمود علوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات بعد از نماز ظهر و عصر امروز در دیدار مردمی در مسجد صفاری کاشان گفت: الان دولت سعی می کند با ریال به ریال دولت برای ملت کار شود و مشکلات مردم حل شود، لذا اگر دولت بخواهد جواب تهمت ها و دروغ ها را بدهد چه نتیجه ای برای مردم به دنبال دارد.

 

وی افزود: ما از عزیزانی که این مسیرها را می روند می خواهیم بیایید دست به دست هم بدهیم و به یکدیگر کمک کنیم چرا که همه ما سرباز یک اردوگاه هستیم و برای مردم و خانواده شهدا خدمت کنیم اما برخی طوری حرف می زنند که مردم وخانواده شهدا و انقلاب و ارزش ها همه مال آنها است و دیگران نقاط مثبتی ندارند و بیگانه هستند که این با اسلام جور در نمی آید.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: باید یکدیگر را قبول کنیم و دست به دست هم بدهیم و با هم یکی شویم و با هم همراه شویم و این کشور را به عزت هر چه بیشتر برسانیم.

 

وزیر اطلاعات گفت: باید دست به دست هم بدهیم و دعواهای جناحی را کنار بگذاریم و در انتخابات نیز اخلاق انتخابات را رعایت کنیم و بداخلاقی نکنیم و هم دیگر را تخریب نکنیم و هر کس مسائل مثبت خود را بگوید تا انتخابات برگزار شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه رهبرمعظم انقلاب، کشور یکپارچکی خودش را حفظ می کند، لذا هرچه دعواهای سیاسی کم رنگ تر باشد و هرچه مردم ما شاهد همدلی بیشتر مسوؤلین باشند توفیقات ما در همه زمینه ها بیشتر و دشمنان مأیوس‌تر خواهند شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: ویژگی های دولت دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید این است که این انسجام را در همه زمینه ها می بینیم ،چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب، این ها مانند تیم های ورزشی استقلال و پیروزی هستند که با هم مسابقه می دهند یکی گل می زند یکی گل می خورد و اما در خارج از میدان بازی، همه با هم رفیق هستند.  

 

وی در ادامه افزود: صحنه سیاست هم مانند صحنه مسابقه ورزشی است؛ یکی راست و یکی چپ و انتخابات هم که می شود مثل مسابقات فوتبال شروع می کنند در صحنه سیاست با هم رقابت کردن و بعد از انتخابات، همه با هم برای مملکت کار می کنند، این دیدگاه دولت تدبیر و امید است.

 

وی افزود: در گذشته دولت ها تمام تلاش و همت خود را گذاشته بودند به برکناری یکدیگر، اصولگرا ، اصلاحاتی ها برکنار می کردند  و یا اصلاحاتی ها  می خواستند اصلاح طلبان نباشند.

 

وزیر اطلاعات گفت: 16 سال، راست زد تو سر چپ و چپ زد تو سر راست، از این تو سرهم زدن های چپ و راست چه چیزی نصیب کشور شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: از درگیر شدن و گلاویز شدن با یکدیگر و انرژی و توان خود را صرف یکدیگر کردن چه گیرمان آمد، اینها امتحان و تجربه است و این ها باید ما را به این تجربه برساند که بجای این که  انرژی خود را برای تضعیف یکدیگر خرج کنیم، انرژی خود را برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

 

وی افزود: کشور و انقلاب مال همه است، هیچ کس نمی تواند خودش را انقلابی بداند و دیگران را انقلابی نداند ، خودش را ولایت مدار بداند اما بقیه مردم را از دایره ولایت خارج ببیند، لذا بیاییم با هم سربازان زیر پرچم ولایت را زیاد کنیم نه این که به عناوین مختلف همیشه یک عده ای را از زیر پرچم ولایت بیرون کنیم و خودمان را ولایت مدار بدانیم و بگوییم دیگران باید از زیر پرچم ولایت بیرون بروند. 

 

وزیر اطلاعات یاد آورشد: امروز سایه با برکت رهبر معظم انقلاب در تمام کشور گسترده است و ما باید تلاش کنیم همه زیر این پرچم قرار بگیرند و برای اسلام و نظام خدمت کنند.

 

وی افزود: در رقابت های سیاسی و مسابقات سیاسی خود آن چه را هدف انقلاب بوده است لحاظ کنیم و کارها  باید براساس احکام شرع و براساس احکام الهی باشد و برای رسیدن به اهداف سیاسی از دروغ و تهمت خودداری کنیم و با آبروی دیگران بازی نکنیم و با عنوان دفاع از ولایت با دروغ و تهمت و بد و بیراه دیگران را تخریب نکنیم.

 

امنیت در اقتصاد باعث شکوفایی اقتصاد می شود

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب گفت، فرهنگ از اقتصاد مهم تر است لذا ما اگر می خواهیم جامعه مان شکل بگیرد و پر رنگ شود باید به اقتصاد توجه داشته باشیم.

 

 وی با اشاره به این که امروز باید شرایط را برای سرمایه گذاران فراهم کرد و از سرمایه گذاران حمایت کرد گفت: جامعه ای که در آن اقتصاد شکوفا می شود امنیت نیز در این جامعه ایجاد می شود و مردم احساس امنیت و آرامش می‌کنند و فرهنگ هم در جامعه پیشرفت خواهد کرد.  

 

وزیر اطلاعات با تأکید بر حمایت امنیت در اقتصاد گفت: تا امنیت نباشد اقتصاد پا نمی گیرد، اگر امنیت نباشد سرمایه گذار فرار می کند؛ به همین خاطر به جای این که تو سر سرمایه گذار بزنیم از سرمایه گذار حمایت کنیم.

 

وی افزود: حمایت از سرمایه گذار باسرمایه دار متفاوت است، کسی که سرمایه خود را در بازار و سکه و طلا هزینه و بازار را خراب می کند با سرمایه گذاری که ایجاد اشتغال می کند و نان توی سفره عده ای می گذارد متفاوت است.   

 

وزیر اطلاعات گفت: امروز رسالت وزارت اطلاعات این است که فضای اقتصادی کشور را از امنیت برخوردار کند و جامعه از امنیت اقتصادی، امنیت علمی و امینت فرهنگی در همه زمنیه ها برخوردار باشد./1307/پ202/ج

ارسال نظرات