۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۴۴۸۹۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت حسینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای قرآن کریم و آیین پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران که در تکریم غدیر و برگرفته از نهضت حسینی است تا قیام حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد.
ناصر اسحاقي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در مراسم جشن کاروان فرهنگ و امید که در شهر گرمی برگزار شد، گفت: به اذعان تمام تحلیلگران داخلی و خارجی، انقلاب اسلامی ایران در 36 سال گذشته به رغم گذراندن فراز و نشیب‌های مختلف در مسیر اوج و عظمت واقعی توانسته حقانیت خود را به اثبات برساند و زمینه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دینی را فراهم کند.

 

وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فرخنده فجر و با تجلیل از ایثارگری‌های شهیدان و جانبازان، افزود: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای قرآن کریم و آیین مکرم پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) بنا شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی و نقش امام خمینی (ره) در شکل‌گیری و پیروزی آن تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی تکاملی است و از همان لحظه ورود امام خمینی (ره) به خاک وطن حرکت و سیر تکاملی خود را آغاز کرده و در طی این 36 سال برکات زیادی به مردم هدیه و ارزانی کرده است.

 

اسحاقی، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تمسک به قرآن کریم، اهل‌بیت عصمت و طهارت و با رهبری عالمانه و داهیانه امام خمینی (ره) زورمداری و ظلم و ستم استکبار جهانی را قبول نکرد و در استکبارستیزی از اصول و معیارهای خود عدول نکرده است.

 

وی با استناد به آیات شریفه قرآن کریم مستضعفان را وارثان و حاکمان اصلی روی زمین عنوان کرد و افزود: این انقلاب که در تکریم غدیر و برگرفته از نهضت حسینی است تا قیام حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با دعوت از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان برای مشارکت و همراهی در برنامه‌های فرهنگی هنری، عنوان کرد: هنر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارد و ما خواهان هنری اصیل، ارزشی، تحول‌ساز و فاخر هستیم./937/پ202/ب4

ارسال نظرات