۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۴۴۹۰۳
وزیراطلاعات در جلسه شورای اداری ‌کاشان:

با شعارهای عوام‌فریبانه کار راه نمی‌افتد

خبرگزاری رساـ وزیر اطلاعات گفت: موفقیت هر دولتی ضمن وابستگی به شرایط و امکانات و درآمد دولت مربوطه، وابسته به تدبیر و چگونگی مدیریت وبرنامه‌ریزی دولت و چگونگی بهره برداری از منابع در اختیار است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، با اشاره به به شرایط کشور در 84 گفت: دولت هشتم زمانی‌کشور را تحویل گرفت که بخش زیادی از هزینه هایی که برای ایجاد زیرساخت های کشور در بخش های مختلف آب و برق و آموزش و پرورش انجام شده بود.  

به گفته وی، بیش از 60 درصد از مواد اولیه تولیدی کشور برای تأسیس واحدهای تولیدی توسط دولت های گذشته از دلارهای خارج از کشور تهیه می شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با اشاره به دو میلیون صادرات بشکه نفت با قیمت بیش از 130 دلار در گذشته گفت: بافروش نفت با بیش از 130 دلار در آن مقطع از زمان می توانستیم واحدهای تولید با اشتغال پایدار تأسیس کنیم.

وی افزود: دولت وقتی روی کارآمد که تحریم های اقتصادی دشمن مشکلات فراوانی را به وجود آورده بود، به طوری که انبارکالاهای استراتژیک به حداقل و خزانه دولت نه تنها خالی بلکه با بدهی نیز روبرو بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که اقتصاد متکی به نفت تأثیر آن در تحریم مشخص می شود گفت: دولت تدبیر و امید زمانی اداره کشور را به دست گرفت که صادرات 800 هزار بشکه را تجربه و براساس برنامه تحریم ها این تعداد باید به تدریج صفر برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با تأکید بر نقد منصفانه، آن را برای مردم مفید دانست و افزود: درست کردن فضای تبلیغاتی و القای ذهنیت های منفی برای یک گروه هیچ دستاورد دیگری را به دنبال نخواهد داشت.

به گفته وی، امروز مدیرانی در دولت تدبیر و امید در رأس وزارت خانه به کار گرفته شده است که عمرخود را در مدیریت سپری کرده اند و از تجربه لازم برخوردارند.

وزیراطلاعات یاد آورشد: امروز به این نتیجه رسیده اند که با شلوغ بازی و به راه انداختن جنجال و شعارهای عوام فریب و کارهای پوپولیستی کشور اداره نمی شود و کشور در مسیر رشد و توسعه قرارنخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی گفت: دولت تدبیر و امید از هر نوع فعالیت شعاری که باعث امید کاذب در جامعه می شود و بعد ازآن هیچ خبر و اثری از آن نمی شود و مردم را سرخورده می کند پرهیز می‌کند.  

وزیر اطلاعات در ادامه تأکید کرد: کار با مطالعه و کار کارشناسی انجام دادن و مصرف منابع مالی در این مسیر جوابگو است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی همچنین با یادآوری شرایط اقتصادی کشور، از مسؤلان در شهرستان کاشان خواست تا  ابتدا با انجام نیاز سنجی ها و اولویت بندی ، برنامه هایی را که به شهرستان تعلق می گیرد انجام تا در یک فرایند اصولی، گام های بعدی را بردارند.   

شایان ذکر است، در سیزدهمین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید امروز حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات به شهرستان کاشان انجام شد؛ در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علوی ضمن حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان و تجدید میثاق با شهدا، افتتاح مرکز بهداشتی درمانی خیرساز امیرکبیر، دیدار مردمی در مسجد صفاری کاشان، دیدار آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست اختصاصی، اقتصادی با فعالان اقتصادی کاشان، مسافرت خود را در کاشان به پایان رسانید و برای اقامه نماز مغرب و عشاء وارد شهرستان آران و بیدگل شد./1307/پ202/ج

ارسال نظرات