۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۴۴۹۲۲
امام جمعه بروجرد:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، روز گذشته، در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن، گفت: 22 بهمن روزی است که ملت ایران به دنیا نشان میدهند، به آرمانهای امام راحل و انقلاب وفادار است.

وی با اشاره به این که ملت ایران مطیع فرامین رهبری و پشتیبان دولت‌مردان هستند، افزود: ملت ایران 36 سال پیش با ایثار، فداکاری و نثار خون خویش آن را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون علیه انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: دشمنان به خیال خام خویش میپنداشتند فشارهای مالی، تنگناهای اقتصادی، تشدید تحریمها و تهدیدهای سیاسی ملت ایران را خسته کرده و آنها دیگر حاضر نمی‏‌شوند با اهداف نظام همراهی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام همه ساله با تبلیغات مسموم سعی در القاء این تفکر دارند که همراهی مردم با نظام اهداف آن و انقلاب اسلامی کمرنگ شده است

امام جمعه بروجرد با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می کند، ابراز داشت: ملت غیور، مؤمن و ولایی ایران اسلامی با حضور گسترده و دشمن شکن خویش همه ساله در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پوزه دشمنان را به خاک می مالند.

حضور اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده همسویی آنان با سیاست‏‌ نظام است

حجت الاسلام ترابی با اشاره به حضور اقشار گوناگون مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه خاطرنشان کرد: این حضور نشان دهنده همسویی آحاد ملت با سیاست‏‌های نظام است.

وی با بیان این که مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خویش را از جمهوری اسلامی ایران و ارکان نظام بیان می کنند، یادآور شد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر مهر تائیدی بر اتحاد و یک ‌رنگی مردم و همسویی آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران میزنند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: مردم بروجرد نیز همچون دیگر اقشار ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بار دیگر ایستادگی و مقاومت خویش را در برابر زیاده خواهی و باج‌خواهی‏‌های آمریکا، صهیونیسم بین‌الملل و کشورهای همسو با آنها اعلام می‏‌کنند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات