۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۲۴۴۹۲۴
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

دشمن به دنبال تخریب ابزارهای تأثیرگذار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌چه که امروز در سر دشمن می‌گذرد، تخریب ابزارهایی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، روحانیان و حوزه علمیه و نیز تخریب مراجع تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب است.
موسي غضنفرآبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در سلسله نشست‏های جشن انقلاب که شامگاه چهارشنبه در مسجد امام حسین(ع) شهرک پردیسان قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به بحث درباره اهداف، ارزش‌ها و حفظ انقلاب و نیز خطرات تهدید کننده آن پرداخت.

 

وی در ادامه با بیان این‌که خرافات شایع در اینترنت، اعتقادات دینی و اسلامی را تخریب می‌کند، گفت: هدف حضرت امام خمینی(ره) در انجام انقلاب، درخشاندن اسلام ناب محمدی(ص) از میان سیل خرافات و شبهات پراکنده در سطح جهان بود.

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هجمه‌های دشمن به سبب بیداری ملت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تا کنون نتوانسته به ثمر برسد، اظهار داشت: نفاق مسلمانان، بیشترین نگرانی جامعه اسلامی و رهبر معظم انقلاب است؛ عده‌ای به نام اسلام علیه اسلام شمشیر کشیده‌اند.

 

وی با اشاره به تفاوت میان انقلاب اسلامی ایران و دولت اسلامی تأکید کرد: دولتی که به نام اسلام شکل می‌گیرد، امکان دارد بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به اسلام وارد کند اما هدف از انقلاب اسلامی ایران، صدور اسلام به سراسر جهان است.

 

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با بیان این‌که عده‌ای از دولت‌مردان اسلامی، چنان فریب دشمن را می‌خورند که در نقطه مقابل اسلام و انقلاب اسلامی می‌ایستند، تصریح کرد: فتنه 88 به قدری فضای جامعه را غبارآلود کرد که حتی روحانیان و افراد تأثیرگذار را هم فریب داد.

 

وی با بیان این‌که دشمن همیشه از یک مسیر به مقابله با اسلام نمی‌پردازد، اظهار داشت: این‌طور نیست که یک فرد همواره سخنش میان مردم و جامعه برد داشته باشد؛ دشمن به دنبال تخریب ابزارهای تأثیرگذار انقلاب اسلامی است.

 

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آن‌چه که امروز در سر دشمن می‌گذرد، تخریب ابزارهایی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، روحانیان و حوزه علمیه و نیز تخریب مراجع تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب است.

 

وی تاکید کرد: نسبت دادن اشتباه به مقام معظم رهبری، یکی از حربه‌های دشمن برای تخریب چهره‌های اثرگذار انقلاب اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی عنوان کرد: یک بار که از خدمت سردار سلیمانی درباره رهبر معظم انقلاب سؤال کردم، وی می‌گفت من در عراق، لبنان و قم علمای بسیاری دیده‌ام اما حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای صد درجه با سایرین تفاوت و برتری دارد.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی می‌گفت، ما در شرایطی در سوریه حاضر شدیم که امید چندانی در ظاهر به پیروزی نبود اما به دلیل امر رهبر معظم انقلاب و نوید ایشان به پیروزی، عازم سوریه شده و به جنگ با تکفیری‌ها پرداختیم و پس از گذشت مدت زمانی، شاهد فتوحات بسیاری بودیم و به اوج دوراندیشی و بینش دقیق مقام معظم رهبری پی بردیم.

 

وی شیوع کنسرت‌های نامناسب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد در سطح کشور را محکوم کرد و افزود: وزیر ارشاد در مراسمی لفظ «العلی» را از عبارت «صدق الله العلی العظیم» حذف کرد و پس از این‌که علت را از او جویا شدند، بهانه وحدت مسلمانان را مطرح کرد؛ در حالی که به هیچ وجه به کار بردن «العلی» در عبارت فوق خلاف وحدت نیست./997/پ202/ج

 

ارسال نظرات