۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۴۴۹۳۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی الگوی استقلال و آزادی‌خواهی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، انقلاب اسلامی را الگوی استقلال و آزادی‌خواهی در جهان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نور امید را در همه ابعاد زندگی مردم تابیده است به طوری که به پیشرفت‌های علمی عظیمی دست یافته‌ایم.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، آیت‌الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار مدیرعامل و کارکنان شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت و توسعه را در کشور فرا هم کرد.

 

وی انقلاب اسلامی را الگوی استقلال و آزادی‌خواهی در جهان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نور امید را در همه ابعاد زندگی مردم تابیده است به طوری که به پیشرفت‌های علمی عظیمی دست یافته‌ایم.

 

آیت الله قربانی با این توضیح که یکی از بودجه‌هایی که می‌تواند در آینده جای نفت را بگیرد بودجه برق است یعنی ایران می‌تواند برق خود را به کشورهای دیگر صادر کند و پول امثال نفت را از برق تامین کند، خاطرنشان کرد: باید برای اقتصاد بدون نفت برنامه ریزی اصولی انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر این که بی‌بندوباری، تجمل‌گرایی و اختلاف طبقاتی جامعه را به نابودی می‌کشاند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها را جایگزین بدی‌ها کرده است و این گونه از اعمال که در زمان طاغوت و پهلوی در جامعه نفوذ کرده بود از متن جامعه ایرانی اسلامی رخت بر بست.

 

آیت الله قربانی با تاکید بر این که در مدت 36 بعد از پیروزی انقلاب مدیریت اصولی، آمادگی، رفع نواقص و مشکلات و بهره گیری از تجربیات گذشته موجب شده تا دستگاه  ها وظایف خود را بدرستی انجام دهند و مشکل بحرانی از لحاظ انرژی و به ویژه در حوزه گاز اصلا مشکلی را احساس نکنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده است و برخلاف نظر دشمنان که معتقد بودند ما به ارتجاع برمی‌گردیم؛ امروز  ایران اسلامی، سلول‌های بنیادی و بسیاری از دستاوردها ی دیگر پیشتاز است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: با همه تحریم‌ها و تهدید‌هایی که دشمنان ایران و اسلام به میهمن اسلامی ما روا داشته و دارندریال ایران اسلامی امروز به کشورهای منطقه برق صادر و امکانات زندگی آنها را فراهم می‌کند.

 

وی با اشاره به تلاش کار کنان اداره برق گیلان اظهار داشت: کسانی که مخلصانه زحمت می‌کشند تا مردم از برق بهره‌مند شوند، سرما و گرما را تحمل می‌کنند و در معرض انواع خطرها قرار دارند با کسانی که از نظام سوء استفاده‌های 12 هزار میلیاردی و امثال این کردند یکسان نیستند و در فردای قیامت روز سفید خواهند بود.

 

آیت الله قربانی با اشاره به جنایت های داعش در دنیا تصریح کرد: جنایات داعش مصداق داستان اصحاب اخدود است، داعش همه خیانت‌ها و جنایت‌ها را با  اسم اسلام انجام می دهد.

 

وی با اشاره به سوزاندن خلبان اماراتی در قفس از سوی داعش گفت: فکر نمی‌کردیم در روزگار علم و دانش عده‌ای پیدا شوند که آدم‌ها را زنده زنده بسوزانند و امروز داعش این کار را انجام می‌دهد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات