۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۴۴۹۴۳
سرپرست استانداری استان مرکزی:

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفا کردند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست استانداری استان مرکزی در رابطه با نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حمایت و پشتیبانی از مردان و همسران از سوی بانوان را می‌توان یکی از مهم‌ترین نقش‌های این گروه از جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برشمرد.
شکرالله حسن‌بيگي سرپرست استانداري مرکزي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی، سرپرست استانداری استان مرکزی در همایش زنان، استحکام، خانواده و سبک زندگی ایرانی - اسلامی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار شد خاطر نشان کرد: زنان در دوران شاهنشاهی حضورشان منوط به رعایت مقررات رژیم طاغوت بود و به واسطه انقلاب اسلامی زنان توانستند هویت اسلامی خود را پیدا کرده و در سنگرهای مختلف حضوری ثابت داشته باشند.

 

سرپرست استانداری استان مرکزی در رابطه با جایگاه بانوان در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت بانوان در کشور بسیار کمرنگ بود، چرا که نظام حاکم بر مردم حضور بانوان در عرصه‌های مختلف را محدود کرده بود و در آن زمان نیز حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... بر مبنای ارزش‌هایی صورت می‌گرفت که از سوی رژیم طاغوت برای فعالیت‌های بانوان مشخص شده بود.

 

حسن‌بیگی ادامه داد: دشمنان از همه توان تجهیزات پیشرفته خود برای پیروزی در جنگ فرهنگی علیه ایران استفاده می‌کنند که با توجه به این شرایط ایرانیان به ویژه بانوان باید با هوشیاری در خط مقدم حاضر شده و از کیان و هویت بانوان ایرانی دفاع کنند و یکی از تهدیدهای جدی سلامت جامعه، اعتیاد است که آگاهی زنان به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت خانواده و نظارت و توجه ویژه به جوانان در این باره ضروری است.

 

سرپرست استانداری مرکزی با تأکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی - ایرانی یکی از خواسته های مهم رهبر معظم انقلاب است،  اظهار داشت: زنان باید مؤلفه های آن را با حساسیت و جدیت در خانواده ها و در تربیت نسل جدید عملیاتی کنند. 


حسن‌بیگی افزود: خواهران مسلمان به میدان آمده و نقش خود را ایفا و از کیان و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کردند، در دوران جنگ تحمیلی وضعیت بحرانی‌تر بود و در مسجد خرمشهر تعدادی از خواهران و برادران 45 روز در مقابل دشمن ایستاده و از شهر دفاع کردند.

 

سرپرست استانداری مرکزی در رابطه با نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حمایت و پشتیبانی از مردان و همسران توسط بانوان را می‌توان یکی از مهم‌ترین نقش‌های این گروه از جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برشمرد و قطعا اگر این حمایت‌ها نبود نمی‌توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم که این از خودگذشتگی‌ها و پشتیبانی‌ها ستودنی و غیر قابل فراموش شدن است و زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای ایفا کردند. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات