۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۲۴۴۹۷۰
امام جمعه ساوه:

چرخ تولید و اقتصاد کشور به همت جامعه کارگری در گردش است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساوه در جمع کارگران با بیان این‌که کارگران نشان دادند که در سخت ترین شرایط در جهت حفظ ارزش ها و چرخش صنعت کشور قدم برمی دارند، گفت: کارگران با درک عمیق پیام انقلاب اسلامی و پاسداشت واقعی ارزش‌ها و آرمان های نظام اسلامی در شرایط حساس حامی مقام ولایت و انقلاب بوده‌اند.
حجت الاسلام سيد حسين تقوي امام جمعه ساوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید حسین تقوی، امام جمعه ساوه روز گذشته در جمع کارگران با بیان این که حضور کارگران در عرصه های مختلف پیش و پس از انقلاب اسلامی شایسته تقدیر است خاطرنشان کرد: کارگران نشان دادند که در سخت ترین شرایط در جهت حفظ ارزش ها و چرخش صنعت کشور قدم برمی دارند.

 

حجت الاسلام  تقوی با تاکید بر این که کارگران برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب نقش بسیار مهمی دارند، بیان داشت: کارگران با درک عمیق پیام انقلاب اسلامی و پاسداشت واقعی ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی در شرایط حساس حامی مقام ولایت و انقلاب بوده‌اند.


امام جمعه ساوه اظهار داشت: امام خمینی (ره) الگویی برای شجاعت در برابر مستکبرین به پشتوانه خدای متعال بود و کسانی که به خدا متکی هستند از شخص دیگری نمی ترسند.

 

حجت الاسلام  تقوی گفت: صدام با آنکه با شاه دشمن بود به علت تسلط مستکبرین جهانی بر او خواستار خروج امام خمینی(ره) از عراق شد که با سفر امام (ره) به فرانسه و اقامت 117 روزه، پیام انقلاب به سراسر جهان گسترش یافت.


وی افزود: چرخ تولید و اقتصاد کشور به همت و حضور متعهدانه جامعه کارگری در گردش است و خدمات قشر کارگری در شرایط سخت جنگ و تحریم های اقتصادی همیشه مثال زدنی بوده است و همچنین  امروز نیز که تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری تکلیف عمومی شده، جایگاه جامعه کارگری در به ثمر رسیدن اهداف آن محوری است.

 

امام جمعه ساوه تصریح کرد: مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را بر اساس ارزش های اسلامی بوجود آوردند که این مهم سبب ترس و لرزش غرب شد.

 

حجت‌الاسلام  تقوی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) برای مردم ایران عزت ، آزادی، استقلال، کوبیدن به دهن استکبار، یاد خدا و اسلام ناب محمدی را به ارمغان آورد که در مقابل شاه از طریق ظلم  و ستم به مسلمانان و وابستگی به مستکبران سعی در محو کردن دین داشت. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات