۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۴۵۰۳۷
به همت ستاد مردمی در امتداد روح الله؛

برنامه های ویژه جشن انقلاب در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد مردمی در امتداد روح الله گفت: برنامه های ویژه جشن انقلاب در کرمانشاه از سوی این ستاد مردمی برگزار می شود.
دهه فجر

میثم محمدی، دبیر ستاد مردمی در امتداد روح الله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، گفت: این ستاد به منظور پیگیری تحقق اندیشه های امام خمینی (ره) با همت جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه تشکیل و یکی از موضوعات مورد بحث در این ستاد، برنامه ریزی ویژه برای بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و آغاز سی و ششمین سالگرد جشن انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه افزود: در همین راستا ستاد مردمی در امتداد روح الله با همکاری شهرداری کرمانشاه برنامه هایی مختلفی از قبیل فضا سازی شهری، نور افشانی در 10منطقه شهر با محوریت مساجد، برگزاری نشست های در امتداد روح الله (با حضور مشرف شدگان به اسلام و مبلغین اندیشه های امام(ره) در دیگر کشورها)، برگزاری نمایشگاههای خیابانی(بنرهای افقی با موضوع دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی، دستاوردها و پیشرفت های انقلاب) را در سطح استان کرمانشاه برگزار می کند.


دبیر ستاد مردمی در امتداد روح الله تصریح کرد: از دیگر برنامه های ویژه این ستاد مردمی می توان به برگزاری دوره های آموزشی فرهنگی و هنری در فرهنگسراها، برپایی نمایشگاه رمی جمرات با موضوع استکبار ستیزی در محل فرهنگسرای رسانه دیجیتال شهر، اکران رایگان فیلم های جشنواره عمار در  سه فرهنگسرای گل نرگس،کوثر و رسانه دیجیتال شهر، برپایی نمایشگاه کتاب، نرم افزار، محصولات فرهنگی، حجاب، لوازم التحریر، اسباب بازی های آموزشی در فرهنگسرای کوثر کرمانشاه، اشاره کرد.


محمدی در ادامه بیان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی ویژه دانش آموزان با موضع راهپیمایی با شکوه 22بهمن و برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آینده انقلاب اسلامی ایران» نوشته استاد شهید  مرتضی مطهری نیز از برنامه های ایام دهه مبارک فجر است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی و هنری با همکاری شهرداری کرمانشاه در رشته های مختلف نیز از دیگر فعالیت های این ستاد مردمی است، این دوره ها در سه فرهنگسرای کوثر، فرهنگسرای گل نرگس و فرهنگسرای آیت الله نجومی(ره) از روز 12 بهمن ماه  آغاز و متقاضیان شرکت در این دوره ها می توانند از ساعت 8 صبح تا 17 عصر با حضور در مکان های یاد شده اقدام به ثبت نام کنند.

 

دبیر ستاد مردمی در امتداد روح الله گفت: ثبت نام برای اعضای افتخاری فرهنگ سراها رایگان است./967/ت302/ب6

ارسال نظرات