۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۴۵۰۷۰
با حضور پژوهشگران حوزه و دانشگاه؛

همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آسیب شناسی مقاومت پذیری اقتصاد ایران از منظر دینی، راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از منظر دین، الزامات ساختاری اقتصاد مقاومتی از منظر منابع دینی و وظایف مردم و نهادها در تحقق اقتصاد مقاومتی از محورهای فراخوان این همایش است که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود.
نشست مقدماتي همايش اقتصاد مقاومتي از منظر دين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حجت‌الله نیکی ملکی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت عصر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه قم که در ساختمان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، از برگزاری همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» خبر داد.

 

وی گفت: این همایش هفتم اسفندماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 در سالن همایش‌های شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر برگزار می‌شود.

 

دبیر همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» تصریح کرد: این همایش با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، شهرداری قم، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه مفید، دانشگاه باقرالعلوم و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی برگزار می‌شود.

 

وی تأکید کرد: در همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، وزیر اقتصاد و محسن رضایی سخنرانی می‌کنند؛ البته از دکتر ولایتی نیز دعوت شده است ولی هنوز حضور ایشان قطعی نیست.

 

حجت‌الاسلام نیکی ملکی، دبیر علمی همایش را آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد و بیان داشت: در نوبت عصر این همایش یک روزه نیز بحث‌های علمی و میزگرد برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: آسیب شناسی مقاومت پذیری اقتصاد ایران از منظر دینی، راه کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از منظر دین، الزامات ساختاری اقتصاد مقاومتی از منظر منابع دینی و وظایف مردم و نهادها در تحقق اقتصاد مقاومتی از محورهای فراخوان همایش است.

 

دبیر همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» با اشاره به این‌که برای این همایش سه جلد کتاب آماده شده است که در روز همایش توزیع می‌شود، گفت: تاکنون 71 مقاله به این همایش ارسال شده است که از این تعداد 17 مقاله برای چاپ مناسب هستند./993/پ202/ی

ارسال نظرات