۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۴۵۰۹۹

معاون بین الملل حوزه های علمیه از شبکه جهانی الاهواز دیدن کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون بین الملل حوزه های علمیه از شبکه جهانی الاهواز دیدن کرد.
بازديد حجت الاسلام زماني از شبکه الاهواز بازديد معاون بين الملل حوزه هاي علميه از شبکه جهاني الاهواز بازديد معاون بين الملل حوزه هاي علميه از شبکه جهاني الاهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسن زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور، عصر امروز، از شبکه جهانی الاهواز دیدن و از نزدیک با روند چگونگی تولید و تهیه برنامه های معارفی این شبکه آشنا شد.

حجت الاسلام زمانی در این بازدید از استودیوی پخش و اتاق فرمان شبکه جهانی الاهواز بازدید و با دست اندرکاران این شبکه به گفت و گو پرداخت.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام زمانی با حضور در استودیوی شبکه جهانی الاهواز با خبرنگاران این شبکه به گفت و گو و مصاحبه پرداخت.

در این دیدار، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز، به تأسیس این شبکه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در استان خوزستان بیش از 90 درصد مردم از ماهواره استفاده می کنند.

وی با بیان این که شبکه های معاند اعتقادات مردم را هدف قرار داده اند، اظهار داشت: برخی از شبکه ها که از سوی دشمن تغذیه می شوند، چهره ای متفاوت و دروغین از خوزستان به مردم جهان معرفی می کنند.

حجت الاسلام علی نژاد، با بیان این که شبکه جهانی الاهواز از زبان مردم به معرفی استان خوزستان می پردازد، خاطرنشان کرد: اکنون فضای پوشش شبکه را بر دو موج نایل ست و عرب ست ارتقا دادیم.

وی به مخاطبان گسترده شبکه جهانی الاهواز در دیگر کشور های اشاره کرد و افزود: عراق، سوریه، لبنان و کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کشورهای مخاطب این شبکه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه نیز در سخنانی معرفی بزرگان و گنج های ارزشمند شیعی را از رسالت های شبکه جهانی الاهواز برشمرد و افزود: معاونت بین الملل در تبادل شخصیت و معرفی چهره های مطرح جهان اسلام می تواند کمک های بسیاری را به این شبکه داشته باشد.

معاون بین الملل حوزه های علمیه، نشر و ترویج واقعیت های اسلام را لازمه وحدت حقیقی میان مسلمانان دانست و افزود: وحدت واقعی در تبیین معارف اسلامی است./9464/پ202/ب2

ارسال نظرات