۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۴۵۱۰۰

مسؤولان دانشگاه امیرالمؤمنین با معاون بین الملل حوزه های علمیه دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور ضمن بازدید از دانشگاه امیرالمؤمنین با مسؤولان این دانشگاه گفت و گو کرد.
ديدار مسؤولان دانشگاه با معاون بين الملل حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسن زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور، ظهر امروز، با حضور در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با مسؤولان و اساتید این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، با بیان این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در ابتدای کار با مجوز مؤسسه آموزش عالی تأسیس شد، اظهار داشت: پیش از تأسیس این دانشگاه فعالیت های معرفتی و مذهبی بسیاری در استان صورت می گرفت، اما هدف اصلی این دانشگاه تربیت استاد و مبلغ است.

وی با بیان این که رشته های نخستین این دانشگاه با حضور بزرگان حوزه علمیه تدوین شد، گفت: اکنون دانشکده فقه و حقوق اسلامی، دانشکده علوم قرآن و حدیث و دانشکده حکمت و کلام اسلامی در حال فعالیت در دانشگاه هستند.

حجت الاسلام علی نژاد، با اشاره به برنامه هایی جهت تأسیس شعبه هایی از دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در دیگر شهرهای خوزستان و استان های کشور اظهار داشت: با توجه به این که طلاب بسیاری از خوزستان در قم در حال تحصیل هستند در حال بررسی زمینه تأسیس شعبه ای از این دانشگاه در قم هستیم.

حجت الاسلام زمانی، با تأکید بر آمادگی همکاری معاونت بین الملل حوزه های علمیه با دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) خاطرنشان کرد: شخصیت های برجسته ای با معاونت بین الملل حوزه علمیه در تماس هستند و می توانند با دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نیز ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است، در پایان این دیدار معاونت های دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به ارایه راهکارهای خود در جهت تعامل بیشتر این دانشگاه و معاونت بین الملل حوزه علمیه پرداختند./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات