۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۴۵۱۰۹
امام جمعه مشهد اردهال در دیدار با خانواده شهدا:

امنیت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به این که احترام و رسیدگی به خانواده شهدا یکی از خواسته های شهداء و وظایف ما است، گفت: امیدواریم دیدار با خانواده شهدا به عنوان حداقل وظیفه ما، بتواند موجبات تألم خاطر خانواده آن عزیزان سفر کرده را فراهم کند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان بعد ازظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان مسعودی علوی با آرزوی سلامتی برای والده شهیدان مسعودی علوی، گفت: ما باید از شهیدان درس ایثار، بزرگ منشی، آقایی، جود، صفا، غیرت، متانت، تقوا و ایمان بگیریم و آن را حفظ کنیم.

 

وی افزود: احترام و رسیدگی به خانواده شهدا مطمئنا یکی از خواسته های شهداء و وظایف ما است، از این رو انشاالله بتوانیم به این وظیفه خود در قبال شهداء به نحو احسن عمل کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: هدف شهدا از زندگی، خدمت به دین خدا بود که با شهید شدن به دین خدا خدمتی عظیم کردند و وظیفه ما بازماندگان تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده شهدا است.

 

 امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به لزوم حفظ حرمت خانواده شهدا، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست که این جمله مصداق ادامه را شهدا، عمل به وصایای آن بزرگان، حرکت در خط و مسیر آنان و تجلیل و تکریم خانواده شهدا است.

 

وی گفت: امیدواریم دیدار با خانواده شهدا به عنوان حداقل وظیفه ما، بتواند موجبات تألم خاطر خانواده آن عزیزان سفر کرده را فراهم کند و ما در آخرت نزد آن عزیزان رو سیاه و خجل نباشیم.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که امنیت موجود در کشور ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: خانواده شهداء در دنیا و آخرت سرافراز هستند و از خداوند منان خواستاریم ما بازماندگان جبهه و جنگ نیز مورد شفاعت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی قرار بگیریم.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: انشالله در ظهور امام زمان (عج) تعجیل صورت بگیرد تا بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی ایران که امانت شهدا و امام شهداء است را تقدیم دستان مبارک امام عصر (عج) کنیم.

 

شایان ذکر است، بعد از این دیدار امام جمعه مشهد اردهال کاشان به همراه مسؤولین ستاد نماز جمعه مشهد اردهال و آستان علی بن باقر (ع) و بسیجیان روستای دارالسیاره علوی، در مراسم غبار روبی قبور شهدای منطقه مشهد اردهال شرکت کردند و از نمایشگاه دهه فجر روستای دارالسیاده علوی نیز بازدید نمودند./1307/پ203/ب6

ارسال نظرات