۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۴۵۱۲۱
امام جمعه بهشهر:

فرهنگ ایثار و شهادت راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: شهدا مظهر عزت، افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان گفت: شهدا مظهر عزت، افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

 

حجت الاسلام جباری اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران اقدامی در راستای ارج نهادن به فداکاری های مثال زدنی مردان بی ادعایی است که با نثار جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به تصرف دشمنان در آید.

 

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقاومت کردند و نشان دادند برای دفاع از ارزشها و آرمان های والای انسانی و الهی از جان شیرین خود نیز خواهند گذشت.

 

امام جمعه بهشهر گفت: شهدای انقلاب اسلامی با دست خالی در برابر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقاومت کردند و نشان دادند برای دفاع از ارزش ها و آرمان های والای انسانی و الهی از جان شیرین خود نیز خواهند گذشت.

 

حجت الاسلام جباری بیان کرد: دشمن در زمان جنگ نتوانست با حمله های نظامی به کشور ما ضربه وارد کند و امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف گرفته اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر و با پیروی از مقام معظم رهبری به مقابله با این تهدید دشمن بپردازند.

 

وی با اشاره به تلاش های دشمنان و توسل آنها به روش های مختلف برای همراه کردن مردم با خودشان، گفت: آنها کور خوانده اند که روزی بتوانند برای سرنوشت ملت ایران تصمیم بگیرند، زیرا تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است و این خیال واهی هرگز اتفاق نخواهد افتاد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات