۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۴۵۱۲۸
جانشین دانشگاه امام حسین:

انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ جانشین دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز بیداری اسلامی در دنیا با تأسی از انقلاب اسلامی و الگو قرادادن این انقلاب در دنیا شکل گرفته است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، سردار حمید اباذری، جانشین دانشگاه امام حسین(ع) امروز در یادواره هفت شهید شهر ماکلوان با تاکید بر این که امنیت و آرامش جامعه را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: شهدا انسان‌های وارسته‌ای بودند که خداوند آنان را از بین همه رزمندگانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، انتخاب کرد.

 

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) با تصریح بر این که دشمنان انقلاب در این سال ها  دست به هر توطئه‌ای زده‌اند و بزرگ‌ترین جنگ را به مردم ما تحمیل کردند، گفت: آن‌چه ملت ایران را پیروز کرد ایمان، اراده و عشق آنان به ولایت و کشورشان بود.

 

سردار اباذری با تاکید بر این که امروز نیز ملت ایران با همان صلابت و قدرت در مقابل زورگویی‌های استکبار ایستادگی می کند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی بازیگر اصلی میادین سیاسی منطقه و جهان است و بدون نقش ایران تصمیم‌گیری در این راستا نتیجه‌بخش نیست.

 

وی گفت: تجربه ثابت کرده اهداف دشمنان برای مقابله با انقلاب به ضرر خودشان تمام می شود و همانطور که صدام و طالبان برایشان باعث دردسر شد، تکفیری ها نیز بلای جان خودشان شده است.

 

سردار اباذری با اشاره به این که امروز نظام اسلامی در سایه آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده است، افزود: ایران اسلامی امروز الگوی بسیاری از کشورهای جهان است.

 

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) با بیان این که  امروز نام سردار سلیمانی بزرگ رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام  انداخته است، تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی در دنیا با تأسی از انقلاب اسلامی و الگو قرادادن این انقلاب در دنیا شکل گرفته است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات