۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۴۵۲۱۴
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

پیروزی انقلاب نماد تحقق مشیت الهی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست تخصصی کارشناسان فرق و مذاهب ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی تحقق مشیت الهی بود.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، انقلاب عظیم اسلامی مبتنی بر اندیشه های توحیدی و اسلامی شکل گرفت. انقلاب در واقع نماد اراده خداوند بود چرا که خداوند فوق همه اراده هاست.

 

وی یادآور شد: علاوه بر ساواک تمام سرویس های اطلاعاتی کشورهای بیگانه اعم از سیا، موساد حتی استخبارات عراق تلاش می کردند که این انقلاب شکل نگیرد اما اراده خداوند بر این بود که این نهضت اسلامی تحقق پیدا کند. مشیت الهی بر این بود که آنها نتوانند  امام را به قتل برسانند درست مثل داستان حضرت موسی که اراده خداوند مانع قتل او توسط فرعون شد. بنابراین می توان گفت انقلاب اسلامی تحقق مشیت الهی بود.

 

حاتمیان در ادامه سخنانش ضمن ارائه تاریخچه ای از شکل گیری  ستاد منطقه دو، گروه مناطق ویژه و سپس اداره کل ادیان و مذاهب در سازمان تبلیغات اسلامی به تبیین وظایف کارشناسان فرق و مذاهب بر اساس چارت تشکلاتی جدید پرداخت.

 

گفتنی است، نشست تخصصی کارشناسان فرق و مذاهب ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد معاون امور فرهنگی و تبلیغ و حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان روز دوشنبه 13 بهمن در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ برگزار شد./1325/د102/ف

ارسال نظرات